Torsdag 10 dec Nobel

Hej igen!
Drog iväg till jobbet igår, onsdag istf fredag, bra. När dagen var slut for jag till Gunilla som var barnvakt hos barnbarnet på Yrkesgatan i Luleå. Blev bjuden på middag och sov över. Vi hade ju en hel del kloka saker att förhandla, så vi satt väl uppe lite väl länge.  Sov väl inte så bra men kom upp i vanlig tid. Sen blev det full rulle på jobbet,ut och köpa blommor, maschaller  och sen till Tallkronan för jullunch. Gott, men inte super. Man  blir ganska less på julmat, det är samma lika överallt.
Nu ska det bli skönt att krypa ner i sin säng...bakom ryggen på gubben och sova, vakna pigg och utvilad för vi ska skjutsa Åsa och Lars till Kallax i morgonbitti.

"Den minsta omtanken kan göra den största nyttan!"

Får önska er alla en god natt.
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Skulle gärna ha velat umgåtts med dig och Allinug igårkväll!! Sov gott Överstinnan!

2009-12-10 @ 23:04:22
Postat av: marg

hej,

Nu är det slut för idag och god natt, sov gott

marg :D

2009-12-10 @ 23:22:22
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Marléne

Hej !

Vill bara önska dig o Rolf en trevlig helg

Kram fr oss i fjället

2009-12-11 @ 13:49:51
Postat av: Anders

Ville att du oförskräckta och ständigt aktiva vore här i morgon. 70-80 personer på glögg. Nu utan kvinnor i huset skall julpyntet snabbt fixas av Jens och mig. Väckarklockan ringer tidigt och toaletter skrubbas, golv skuras och allt, allt skall fixas snabbt. Hjälp får vi under själva bjudningen förstås.

Men jag hade känt mig mycket, mycket lugnare om du varit här och tagit hand om det hela.

Skura golv kl. 7 var det länge sedan jag gjorde.

Så välkommen till tredje advent nästa år den eviga

adventsfesten här.

Love Your Fighting Spirit - from start to now.

Love!

Anders

2009-12-12 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0