Tisdag 1 december.

Det är inte klokt, det är redan 1 dec och nu kan ni väl förstå hur det pirrar inför kommande resa?
Tillbaka till i morse, har  sovit ganska bra efter bion igår. Bara lite lite kli nån gång då och då.
Körde till jobbet vid ½-8 och det var fint väglag fram till Unbyn men sen var det hemskt. Bussarna håller inte av, man får nästan köra i diket. Åsså har man ju sån liten bil! Men det gick bra ändå. Fick tel från HSA dom hade en dos vaccin för mej men dom inväntade svar från Umeå om mina provsvar....och dom kom och var helt otroligt bra!
Precis som "förr i världen". Och inga eller obetydliga biverkningar, jag är mer än nöjd.
Ska till jobbet imorgon men sen är det semester två dagar, semester tre dagar nästa vecka och så kommer det att fortgå tom mars månad. Alltså har jag inget sjukavdrag från FM! Konstigt men det är helt rätt. Semester alla dagar jag är hemma och är sjukskriven. Ibland blir man inte klok på reglerna. Men man ska inte ropa hej förrän....osv, det kan ändra sej rätt vad det är.
Nu har jag snart alla julklappar klara,lite småfix bara.
Ante och hans kompis har varit och flugit med puman idag, dom har flyttat en boda, som hänglast. Det gick bra. Dom är så snälla mina killar som ställer upp med sånt.
"Beröm är ett knep som man kan använda- för att få någon att bli förtjänt av det!"


Nu är dagen slut, det är jag också så nu ska det bli skönt med en dusch och sen landa i den väntande sängen.

Godnattkram till er alla från hon som bor överst

Kommentarer
Postat av: marg

Ja, tiden bara rusar. När jag är färdig med mina lektioner är ju halva dagen slut, så det blir inte så mycket gjort. Men vad gör det. Nu är det ialla fall sovdags snart, ska bara blogga lite

God natt och sov så gott

kram marg

2009-12-01 @ 23:05:09
Postat av: Carin Hessmo

Hej Viveka!



Vad roligt att läsa att du mår så här bra. Grattis. Hoppas verkligen det håller i sig. Hoppas också att det håller hela vägen med tanke på att du ska till Thailand, lyckans ost. Själv mår jag bara bra, lite förkylningssymtom men inget allvarligt. Har ju själv bara 17 dagar till våran resa, jag och Per. Det blir också spännande.

Ha det gott och sköt nu om dig, fast det är väl en onödig påpekan.

Kram

Carin

2009-12-02 @ 14:35:22
Postat av: Marléne

Hej !

Ett långt tag sen jag skrev idin blogg. Jag har varit på resande fot en vecka, just nu vilar jag ut i Luleå innan det bär iväg hemåt igen. Ska försöka hinna köpa lite julklappar innan jag åker hem. Ser att du verkar må bättre nu, det var ju jätte kul för dig. Hoppas att allt bara blir bättre och bättre nu.

Kram fr Marléne

2009-12-02 @ 20:12:29
Postat av: Alf och Kina

Det var trevligt att höra att du mår hyfsat bra. Fortsätt med det! Mona har varit några dar och for hem i förrgår.På centralen träffade vi Christina Fjällström. Det var en hel del år sedan sist. Här i Mälardalen är det också minusgrader. Åtminstone ett par dar. Inga julklappar är gjorda/inköpta. Precis som vanligt.

Skickar ett par bilder på din vanliga mejladress.

Kramar från oss i Hhöjden!!

2009-12-03 @ 09:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0