Onsdag 16 dec.

Är hemma på permis. Åkte till sjukhuset, var där kl 8 och sen har jag legat och väntat på att få komma på röntgen hela dagen, ända fram till kl 18 då jag fick besked att dom inte kunde ta emot mej idag. En hel dag utan mat och vatten! Rolf kom och hämtade mej med nål kvar i armen så jag skulle få lite mat. I morgon ska jag dit kl 8 igen, men då åker jag sjuktaxi. Hoppas att jag blir klar på fm så jag kan vara med på vår lillejul.
Det är så pass mycket vätska i lungsäcken så min Roger tror att jag blir ganska smärtfri sen.
Nu är det sängdags.
Konstaterar att:
"Livet är som en cirkus som ständigt drar vidare"

Godnatt mina vänner
Viveka


Kommentarer
Postat av: Vinsalisa

Cirkus...håller med! Jag har precis varit ute och förundrats av den stjärnklara himmlen och knarret från härlig kallsnö, i like! Nu har pelletskaminen slocknat så det betyder att jag skall krypa ner under täcket...den startar upp igen vid 4-tidenn så det är varmt igen på morgonen, en fantastisk uppfinning. Tänker på dig

/M

2009-12-16 @ 22:18:23
Postat av: marg

Vad är det för ett j....la sätt, en hel dag utan mat och dryck, det är ju kriminellt! Jag tänker på dig. hoppas du hinner till din lillejul, håller tummarna.

God natt sov gott kram

marg

2009-12-16 @ 22:38:24
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Britt-Marie

Detta är ju INTE SANT! Inkallad på morgonen och sen händer inte ett smack under hela dan! Lycka, lycka till imorgon - måtte de då ta hand om dej... Du skall icke ge dej

Kramar till Överstinnan

2009-12-16 @ 23:45:07
Postat av: Anonym

Hej!!Lycka till idag Kram Siv

2009-12-17 @ 06:43:49
Postat av: Ingela

Hej!Det är inte sant,det Du får utstå på Europas modernaste sjukhus.Hoppas att man kommer till skott idag,så att Du kan vara med på lille jul,som Du sett fram emot.Bamsekram Ingela

2009-12-17 @ 09:45:47
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Det är ju inte klokt hur vården är. Om vi blev av med alla galna landstingsråd kanske vi hade råd att ha personal som tar hand om oss på detta europas modernaste sjukhus!!!!! Allt som du har fått utstå från detta ställe fyller strax en hel bok. Det är tur att du har en otrolig styrka trots allt.

Kramen

AnnaLisa

2009-12-17 @ 10:06:32
Postat av: Marléne

Vad har ni för skitig sjukvård i Sunderbyn. Det är ju inte första gången de behandlar dig som skit... Utan mat o vatten är det nåt fängelse du besökt ???

Var är vår sjukvård på väg?, det är fruktansvärt skrämmande att höra att sån vård har vi att erbjuda på 2000-talet.

Hoppas att den här dagen blir bättre, trösterikt är att den knappast kan bli sämre än igår, vad ska dom ta bort då ?? skulle vara sängen eller stolen då ;)

Vi tänker på dig och håller alla våra tummar att allt blir bättre idag.

Kram fr fjällen

2009-12-17 @ 11:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0