Torsdag 27 aug

På jobbet, igen, underbart! Känns så skönt att vara "Back In Business" och få skämma bort mina killar igen. Jag tror att jag är saknad, dom säjer då så iallafall.
Hade en liten dipp igårkväll när jag inte ens kunde äta palt som jag längtat så efter. Men numer tycks man ju överleva allt, även utan palt. 
Började tänka på hur eländigt egentligen allt varit. Det har varit som ett vacum sista tiden. Jag hade ju faktiskt 35-40 tumörer i lungsäcken och på alla hinnorna runt högra lungan. Jag har nog förträngt hur allvarligt detta har varit och kanske fortfarande  är. Jag är väldigt imponerad av medicinen trots att den var min fiende  tidigare i sommar, att den kan riktas enbart mot tumörerna och inte till övriga vitala blodkärl.
Tänk vad forskningen har gått framåt, det har ju jag fått erfara nu.
Hade tänkt ut och plocka blåbär i helgen men jag tyckte så synd om thailändarna så jag köpte 4 kg rensat för 140 kr, det var värt varenda öre. Har bakat 4 blåbärskakor, bra att ha i frysen när mina bloggvänner hälsar på!!
Hör och häpna, vi är lediga både maken och jag i morgon, det är vad vi tror ikväll, men imorgon är en annan dag!!
Eventuellt blir det lunch tillsammans med systerdottern från Ammarnäs, we will see.........
Kram och God Natt!
Hon som har bott översti i 26 år!

Kommentarer
Postat av: marg

Hej,

här kommer hälsningar från Härnösand. Datorn har varit hos datordoktorn Erik och blivit upphottat, så nu går det fortare, den var så långsam.

Här skiner solen idag fast det har regnat en del dom andra dagarna.

Ha det bra, sköt om dig

kram marg

2009-08-28 @ 12:37:07
Postat av: marg

Hej från Härnösand!

En strålande dag och vi ska gå på marknaden här.

Hemresa imorgon söndag.Ha en bra lördag & söndag.

kram marg

2009-08-29 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0