Söndag 11 sept

För tio år sen planerade Hjördis och jag en resa till Turkiet och vi for den 12:e från Luleå. Ja som jag sagt tidigare tiden går, ack så fort.
I torsdags hade jag damlunch, ärtsoppa och punsch, rimmar bra, ja det var ju rim-saltad bog i soppan.
I allafall, roligt hade vi, dom for vid 18-tiden.  Fredag var Marg och jag ut på stan, kvällens middag blev inställd så istället gick vi på bio, Jägarna2, en mycket bra film tyckte vi. På lördag for jag till Mariebäck på loppis och lyckades handla, t o m på kredit för pengarna tog slut, sen tog vi husbilen och for till Kronidan. En älgstek i lergrytan den blev inte i min smak men är man hungrig så är man. Kurt, min x-man, kom också och åt, det  var riktigt trevligt.
Rolf o Jan-Erik badade bastu och sen satt vi uppe och surrade till kl 4!!! Är det klokt?
Nu är det dags att runda av denna helgen och gå på bäddan.
Godnatt alla nära och kära!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Full fart framåt, som vanligt kan vi konstatera. Synd att du inte kan komma ner så att vi kunde träffas en stund, men vi förstår dig. Vi håller kontakten i alla fall. Efter en riktigt fin sommar är vi nu inne i höstrusket men det blir fina dar ibland även under sept-okt. Vi har direktionsmöte som vanligt varje morgon för att lägga upp dagsprogrammet. Idag är det tid för att flanera som gäller. Regnkläder på!! Stora kramar...

2011-09-12 @ 10:34:38
Postat av: Marléne, Ulf & Miilo

Ja, du har dagarna fulla, den saken är säker. Det är bra för livet är till för att levas :) Stor kram till dig från oss

2011-09-12 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0