Onsdag 28 sept

Oops, det känns som nån fyller år idag och jag har glömt...vem kan det vara?? Eller var det igå? Får väl grunna på det.
Det var ju nätt och jämt man tog sej ut igår. Jag trodde att domedagen var kommen, men det blev ju fint på eftermiddan. Men vad gjorde jag igår? "Minne, jag har tappat mitt minne, är jag svensk eller finne, kommer inte ihåg...."
Jo, syster och jag packade ihop det vi haft på Veckans Allehanda och det blev vi inte rika på och många saker blev det att forsla till annat ställe. Återvinningen har fått glädjas åt alla fula prydnadssaker som blev över. Alltid är det väl nån annan som vill ha det man ratat. Tänk att folk har det så gott ställt att man kan kasta bort prylar. Bara det går till välgörenhet så är det ok.
Nog om detta. Fick det bästa samtalet igårkväll. R O G E R  ringde, han var i Gällivare  och opererade och han tog sej tid att prata med mej, säkert i 45 min,och jag fick ett positivt besked, underbare Roger! Han ger inte upp mej, det gjorde ju Umeå. Min medicin fortsätter att verka och dessutom har han konsulterat andra läkare för att få bukt med mina svullna fötter och ben..... GLAD GLAD GLAD är jag.
Idag packar jag, vi ska på weekend till  Köpenhamn i morgon, det ska verkligen bli kul, jag fårju äntligen  flyga!
Har shoppat lite till maken, han hinner ju aldrig ut på nån affär, hoppas bara att det passar. Det blev lite djärva färger så jag håller tummarna....
Jag tar min Vita Blixten med mej så jag kan uppdatera bloggen!
Ha det bra alla ni som läser mina rader!
Kram/Viv

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej!! Va kul att läsa din blogg.... Ringde dig i lördags men inget svar.Hoppas att du får en trevlig weekend Vi Hörs Kram Siv

2011-09-28 @ 20:42:58
Postat av: insalisa

Fart och fläkt......hoppas att ni har det toppen i Köpenhamn! Vi får höras när du kommer hem.



/M

2011-09-28 @ 21:52:56
Postat av: marg

Hur var kläderna? Hoppas allt passade. Ha det så bra på resan, ät många smörrebröd och annat gott! Drick öl och vin och skumpa och njut!

Semesterkramar

marg

2011-09-28 @ 22:30:49
Postat av: Britt-Marie

Ojsan! Glömde jag skriva mitt namn?!?! Det var min lilla mamma Märtha som spelade piano. I helgen har jag varit i Trelleborg och firat min lillasysters 50-årsdag.

Vad häeligt det låter med ny säng - hoppas den hjälper!

Kram från Britt-Marie i Laholm

2011-09-28 @ 23:47:51
Postat av: Britt-Marie

Köpenhamn, då är du ju nästgårds ;-) ha det så trevligt här nere!

Kram B-M

2011-09-28 @ 23:53:06
Postat av: Ante

:-)

2011-09-29 @ 01:16:58
Postat av: Fia

Vad kul att läsa. Det är ju nästan bud att åka till köpenhamn och säga hej, det är ju rätt så nära oss ju ;). Hoppas ni får det häligt!

Kram

2011-09-29 @ 07:00:08
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Ha det nu så mysigt i Köpenhamn!

Kramen

AnnaLisa

2011-09-29 @ 07:47:19
Postat av: Kina och Alf

Ha en riktigt trevlig helg i Kongens By. Tänk att få ta ett par smörrebröd och en Hof. Vi kommer att vinka härnerifrån när du passerar med flyget. Kramar...

2011-09-29 @ 10:19:37
Postat av: Ingela

Önskar Er en skön och trevlig helg i den danska

huvudstaden.Bamsekram

2011-09-29 @ 11:09:58
Postat av: Karina Jönsson

Hej!



Vilka glada nyheter! Ha en bra weekend i Köpenhamn!

Kram Karina

2011-09-29 @ 15:47:37
Postat av: Mona

Hej vännen!

Ha de nu så jätte mysigt på resan.

Många kramar

2011-09-29 @ 15:49:11
Postat av: Carina

Så härligt att läsa din blogg. Jag ringde också förra helgen men bara upptaget. Ha det nu så himla mysigt i Köpenhamn i helgen, själv ska jag jobba. Många kramar fr mej till dej.

2011-09-29 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0