Fredag 2 sept

Fest fest fest!
Nä det är inte alla dagar men igår blev det rejält. Pucken skulle avtackas hos Micke Bergdahl och jag var bjuden dit. Mycket trevligt, mat och vin och dessa gulliga killar som jag har haft förmånen att jobba med. Unga och lite mindre unga. När jag tänker på det drar jag mej till minnes en episod som utspelades på Ica för nåt år sen. En kärring som jag känner:
-"Jobbar du kvar på Hkp"?
-"Javisst" svarade jag
-"Varför det, det är ju så stor åldersskillnad på dej och pojkarna!"
-"Det beror väl vad man ska ha dom till...
Jag ångrade så att jag inte fann mej och frågade ålderskillnaden mellan henne och hennes man.....den är nog drygt 10 år...
Men efterklok är man ju alltid.
Hursomhelst, vi hade mysigt, många kramar blev det och många glada skratt. Blev hämtad vid halv ett.
Idag har jag varit på hud  i Sunderbyn, dom kunde inte göra nåt åt min tumme, ska till kirurgen senare.
Har hållit på med denna jä...a kråkbärsgelé, men jag har då iaf lärt mej att dom bären innehåller inget pektin och då måste man göra på ett annat sätt. Om det inte blir bra nu  så ska jag plocka nya bär på söndag.....å då..
Men 11:e budet passar verkligen in här!
I kväll ska jag ut på Kinarest. med Kärran, endast damer!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-02 @ 16:09:38
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/
Postat av: HANNA

har en hel massa tävlingar på bloggen, nått som passar dig kanske? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-09-02 @ 16:42:58
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-09-02 @ 16:49:31
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

allt bra? :)



Ny tävling i bloggen! Kika in :D

2011-09-02 @ 16:49:41
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Maria W

Det är verkligen full fart på digViveka! Det är så härligt att höra (läsa)!!

Kramar från västkusten

2011-09-02 @ 20:39:22
Postat av: Lotta B

Skrattade gott åt dina kråkbärserfarenheter. Har aldrig provat äta kråkbär i någon annan form än den i skogen. Själv plockar jag bara svamp och Karl-Johan finns det gott om i år. Tänker på att plocka några liter lingon, men än så länge bara tänk....Hoppas maten smakade på kina, själv var jag på Panelen med andra "golfänkor", filebitarna var så där..Sällskapet var däremot toppen. Skall på orientering med barnbarnet idag och på älgfest i Ljuså i morgon. Jag önskar dig en bra helg, Kramar Lotta

2011-09-03 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0