Torsdagkväll 3 nov

Tänk att det är så himla varmt och det är november.  Jag minns (!) nov 1973 vi skulle åka till Gran Canaria och den 13:e var det 13 gr varmt. Har en bild där Åsa har shorts på sej den dan! Så kan det också vara.
Itisdags var jag alltså på mammografi och tänk att det gör så ont! Åtminstone i mina förkrympta bröst, jag som hade.......
Maria och Alma kom på em och Alma detta underbarn, hon är som en solstråle hela hon, helt oblyg. Hon visade flera olika hopp och snurr som hon utövar på isen. Nu måste jag bara till ishallen nästa tävling, jag måste se "dubbel-salkov" mm mm.
Sen på kvällen fick vi trevligt besök! Toril & Thomas kom och vi fick bjuda dom på Låkta-soppa. Den blev god.
Igår for jag till Gunilla S i Luleå. Hon är höstlovssällskap åt sitt barnbarn medan föräldrarna jobbar. Hämtade mitt förbeställda nyckelskåp som jag senare monterade fast på väggen i hallen. Det blev så bra. Maken var på bowling och vi tog ett glas vin med tilltugg,  Marg & jag.
Hade svårt att komma till ro, lyssnade på en bok (tråkig). Sista gången jag tittade på klockan var den halv fyra.
Idag har två sköterskor från jouren varit här. Spolat porten, provtagning, omläggning, filter,-kassett och slangbyte.
Har putsat två fönster och justerat om lite blommor, varit ute en sväng men nu är det godnatt!
Ska sova innan halv tolv!
Godnatt alla nära och kära!
Viv

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa Nyberg

God morgon!

Kan du skicka lite energi till Jokkmokk? Skulle bara behöva en liten procent av din gnista.

Kramen

AnnaLisa

2011-11-04 @ 07:47:35
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka! Allt väl däruppe hos dig i Boden hoppas vi. Detr är fortfarande en varm höst och för oss får det gärna vara plusgrader hela vintern. Men det hoppades man ju på ifjol och året dessförinnan också. Och tänk så det blev! Nästa helg får vi Gotlandsbesök som ska gå på operan på fredag. Samma kväll är jag på Club 78 för så´na som gillar jazz. Kina tar det lugnt på hemmaplan. Och den här helgen sköter vi oss helt själva. Vi kanske sänder några av de senaste höstbilderna tiill dig under helgen. Ha det så gott! Kramar...

2011-11-04 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0