Tisdag 8 nov Grattis lilla Meja 1 år!

Nyss var Fia gravid och nu är Meja  redan 1 år! Skrämmande  vad fort tiden går..
Allt går ju i raketfart, killen från Stadins var här prick ½8 och när klockan var ½ 10 satt det nya fönstret på plats. Helt otroligt, jag trodde att det skulle ta en vecka!
Idag har det varit matlagning. Tog fram 3 kg köttfärs så det blev "Vivekas paté", biffar och "Karins goda soppa"(8 liter) Ja den kommer väl till pass när det blir vinter. Man är som en hamster, samlar och samlar. Jag kan inte ha större frysar för då blir  det bara mer och mer mat... inte klokt. Var har man fått detta från? Jag har ju inte varit med om nåt krig och fått svälta..
I morgon blir det en promenad, det är ju så pass varmt sen blir det Luleå och teater..
Godnatt alla nära och kära
Viveka
En bild från Köpenhamn..världens längsta man.
Måste bara visa bild på mitt brorsbarnbarn Felix 1½ år som äter själv, även med kniv och gaffel......

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Tjolahopp! Full fart uppi Boden som vanligt. Fina bilder! Nästa helg kommer Cissi och är här ett dygn. Patrik kommer ner med ett par kompisar nästa helg han med.Och jag går på Club 78, vi som vet vad en 78-varvare är. Det var på den tiden då det fanns andra instrument än gitarrer och vokalister stundtals fick vara med.Om dom kunde sjunga. Nu har dimman dragit in över nejden ser jag. Det är väl nå´t möte mellan varm och kalluft. Hoppas den varma vinner. We hears! Kramar från Hhöjden

2011-11-09 @ 11:04:32
Postat av: Marléne

Oj oj oj så lång den karl var ;) Tänk om du varit gift med honom ?? Då hade du fått köpa 4 nya sängar och ställa som efter varandra ;)

Ja, tiden går väldigt fort, jag tyckte också att det var just du berättade att Meja kom till världen...

Så söt han är Felix och så otroligt lik sin mor...

Idag så har vi underbart väder 24 gr och jag flyttade ut i solen för att plugga.

Sköt om dig

Stora kramar från oss

Sköt om dig

2011-11-10 @ 15:48:50
Postat av: Anonym

2011-11-12 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0