Tisdag 29 nov, grattis Sune på namnsdsagen!

Sitter uppe, nej jag menar jag sitter inte, jag är uppe och slår in julklappar. Det är så skönt att greja på i ensamhet. Allt är tyst, huset sover. Maken har lagt sej för ett par timmar sen.
Men man är ju rätt virrig. For iväg till Sunderbyn, sjukgymnastiken och när jag kom dit så var det rätt tid men  fel dag! Det är alltså tisd. 29 nov som jag har en tid hos Mats Jag har bara väntat det!
Nåväl, jag satt inte i sjön, jag for till Yvonne o KG och sen på div affärer på Storheden. Jag fick ihop en hel del julklappar.
Pratade med smärtenheten, Margareta, ska träffa henne tisd kl 14. Hon ska justera styrkan på bolusdosen. Hoppas att det blir bra för jag är ju aldrig smärtfri nuförtiden. Men tänk att man kan leva med  smärta, man kan förtränga den, tänka bort den på nåt sätt.
Tidigare ikväll har jag varit hos Marg, vi tog ett glas rött isf te......energipåfyllning....
Nej nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort....gå och lägga mej. Förra natten var jag vaken till fyra...
Godnatt alla ni som bara öser in energi, det behöver jag...
Viv

Kommentarer
Postat av: Kvarntorparna

Deet låter så kul med julklappar... själv har jag inte fixat en ännu ;) Men det blir väl... vi har ju som sagt var inte kommit in i julstämningen ännu..

Det låter som du är värsta nattugglan nuförtiden... men även natten har sina fördelar, det är som sagt var tyst och lugnt och man får jobba ifred. Läste på FB att Åsa sak hämta en valp till, så kul...

Sköt om dig. Kram kram från oss

2011-11-29 @ 17:26:03
Postat av: Siv

Hej min vän!!Ville bara skicka några rader från ett stormigt Östersund där jag varit sen i söndags...

Hoppas att du har det bra du finns ständigt i mina tankar... Var rädd om dig vi hörs o ses Kram Siv

2011-11-29 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0