Onsdag 30 nov grattis på namnsdagen min son!

Nu har jag pratat länge med min kara vän ...Siv! Vilket långt och härligt samtal vi haft!
Ser fram emot många fler samtal som skänker mej massor av energi!
Idag/igår for jag till Sunderbyn på rätt dag, det var rätt snopet igår när jag kom en dag för tidigt, men va f...man kan ju inte  hålla koll på allt. det är ju så mycket nu.
Träffade min sj.gym Mats, han är lymfterapeut också, den ende som finns på S-byn, tur är att man träffat en sån som han. Jag har ju fått kompressionsstrumpor som gå till knäna, men nu ska dom upp till låren....maken som ar nog svårt att få på dom korta... ja den som lever får väl se...
Jag hade dessutom en träff med  en tjej från smärtenheten, Margareta, fick en ny pump, han heter Krister, hoppas att han sköter sej bättre än ...nää det kan inte vara Roger han hette den siste...näää..
I vilket fall som helst så har jag för avsikt att lägga mej i sköna sängen och invänta morgondagen.
Väntar finbesök till lunch i morgon (läs: idag)
PS: Har fått en fin inbjudan till lunch och avtackning med anledning av min pensionsavgång.......tackar givetvis JA!
Läser nåt från en bok jag har.
1. Saliga äro de som äro rika på ägodelar, ty de skola besitta jorden
2. Saliga äro de som icke sörja över sina felsteg, ty de behöva ingen tröst.
3. Saliga äro de högmodiga , ty de ha inga komplex.
4. Saliga äro de som hungra och törsta efter mer , ty de kunna investera i u-länderna.
5. Saliga äro de som aldrig visa barmhärtighet, ty de ha inga samveten.
6. Saliga äro de hårdhjärtade, ty de sova gott om nätterna.
7. Saliga äro de stridslystna, ty de skola få tapperhetsmedalj.
8. Saliga äro de som når de högsta  positioner, ty för dom är allt tillåtet
9. Saliga äro de som förfölja och förtrycka,  ty de skrämma folk till tystnad.
Ja, glädjen och fröjden Eder, ty  Eder lön är stor på jorden.......
Så sant somt det är präntat..........
Kram/ses på lördag! //Viv

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kloka visdomsord. Bamsekram

2011-11-30 @ 13:02:08
Postat av: Siv

Hej min vän!! Vilket trevligt samtal vi hade

Kom hem för nån timme sen jobbar imorrn.



Ha en bra helg Kram

2011-11-30 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0