Måndag 7 nov

Villken trevlig måndag! Satte ju in en tjälknöl igårkväll så den var ju klar efter 13 timmar. Slutligen 6 timmar i saltlake.
Efter allt pillerätande till frukost, gick jag till andra huset, Mona  & jag hade  skurmöte i tvättstugan. Första gången jag tyckt att sånt är kul! Vi dammsög och spolade väggar. Sen blev det fika, mer spolning och städning sen blev det lunch. Squashsoppa med nybakat bröd, mums! En sista vända ner i tvättstugan innan slutbesiktning.
Vi är så nöjda. Tänk vad lite det behövs för att man ska känna sej lite glad och smärtfri.
Förhoppningsvis får vi  nån form av ersättning, det skulle inte vara dumt att bli bjuden till Western Farm och Extravaganza...vi får väl se hur generösa WF är.
Nu ska jag måla världens kortaste naglar....alltid något.
I morgon ½8 blir det fönsterbyte i köket....
Gute nacht!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Marléne

Tjälknöl är ju hur gott som helst :) Ulf lovar att du ska få receptet på den andra speciallagen till tjälknöl när vi kommer hem.

Att få vara glad och smärtfri är liksom hela grejen med livet känns det som... i allafall när man provat ha ont så är man otroligt tacksam för smärtfria stunder... Det tror jag alla som haft ont skulle hålla med om :) Sköt om dig och hoppas nu fönstret snabbt kommer tillbaka så att du inte behöver frysa :) Kram kram

2011-11-07 @ 22:41:26
Postat av: Marléne

Tjälknöl är ju hur gott som helst :) Ulf lovar att du ska få receptet på den andra speciallagen till tjälknöl när vi kommer hem.

Att få vara glad och smärtfri är liksom hela grejen med livet känns det som... i allafall när man provat ha ont så är man otroligt tacksam för smärtfria stunder... Det tror jag alla som haft ont skulle hålla med om :) Sköt om dig och hoppas nu fönstret snabbt kommer tillbaka så att du inte behöver frysa :) Kram kram

2011-11-07 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0