Lördagkväll 5 nov

En trevlig afton igår. Pucken, Carina, Roger & Karin hedrade oss med ett paltbesök...nä det var vi som gjorde palten och dom stod för "underhållningen" Mycket mycket trevligt....och tusen tack Nickelilltroll för den fina schalen du kom med! Du är underbar, hur skulle det vara om jag pratade med din mamma om hon låter mej adoptera dej??
Mina barn vill ha en lillebror! 
Har varit ut på en långpromenad i diset, mörkt, varmt och skönt. Nu är kl 22 och jag ska  gå på bäddan. Tänkte lägga in lite bilder men jag gör det  imorgon.
Godnatt alla nära och kära.
Viveka

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej vännen ! Det är vi som ska tacka för en mkt trevig kväll med god mat & dryck samt underhållning.Tiden bara rann iväg.

Hoppas vi ses snart igen // Kram fr oss

2011-11-06 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0