Torsdag 26 maj

Men alltså!
Här vaknar man i godan ro, väntat in Klara som skjutsat mej till S-byn för DT kl 10. Det första som händer är att jag ramlar nerför trappan, slog mej så i benet, men efter några tårar så gick det över, nästan. När vi var färdiga med sjukhus och lite annat så åt vi lunch på Kinarest. Hem till huset och fika hos Marg,och när vi sitter även där i godan ro så ringer det på dörren och in kommer Yvonne , Marlene och Ulf. Med sej har dom en tårta! Det är inte vilken tårta som helst utan en fantastisk skapelse. Ska försöka få in en bild. Helt underbar!
Inte nog med detta så  har min underbara granne Mona bakat flera sorters bröd, från bullar till det allra finaste och läckraste bakverken. Man blir stum, att man får vara så här bort(för)skämd!!
Så  nu kära vänner kom hit och fika på söndag!
Jag & TÅRTAN

Kommentarer
Postat av: Ida

Sån underbar bild! Vad härligt!

2011-05-27 @ 00:43:27
Postat av: Ingela

Vilken underbart vacker tårta. Jag uppvaktar Dig när jag kommer hem, önskar Dig en härlig födelsedag.Håret är jättefint. Bamsekram

2011-05-27 @ 09:20:46
Postat av: Cat

Åh vilken vacker tårta! Å vilken pingla som håller i den!!! Härlig helg önskar jag dig. Kram

2011-05-27 @ 15:37:47
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Hoppas du får en fin födelsedag. Åker med jobbet till Kiruna imorgon och åter på söndagafton. Jag gör väl som jag brukar - Kramen!

2011-05-27 @ 16:03:51
Postat av: Anita Sjöberg

Hej Viveka!



Du ser lika läcker ut som tårtan!!! Vi hörs!

Kramar Anita o Janne

2011-05-28 @ 08:44:32
Postat av: Karin Jönsson

GRATTIS, GRATTIS

Önskar dej en fin dag med dina nära och kära.

Kram/Karin

2011-05-29 @ 16:04:14
Postat av: Siw

Jag skrev några rader i morse som bara försvann i etern. Men vis av skadan trodde jag att mina rader ändå gick fram. Men. . . njet.

så GRATTIS på födelsedagen!

Hoppas dagen varit trevlig. Vi har varit, på Helgarö, hos Peter och fått äta en god middag.

Ha det bra! Kramar/Siw o Leif

2011-05-29 @ 19:53:06
Postat av: Siv

Hej!! Hoppas att du haft en bra födelse o morsdag..

Kram Siv

2011-05-29 @ 20:11:10
Postat av: marg

söndagkväll! Tack för idag på din födelsedag! Allt var mycket gott! Barn & barnbarn tackar för kakor. Flisan ropade Åh! rosa och kastade sig över den rosa. God natt min vän och sov så gott!

Kram marg

2011-05-29 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0