Torsdag 19 maj

Det blev en snabb visit på 51:an. Dom tog inte ens tempen på mej, jag sov över där kan man säja. Men, men  man får vara glad att man fick en säng där, för eftersom jag tillhör 43:an och egentligen ska dit varje gång, men hellre vill vara på "min gamla avd" så är det ju skönt att dom fixar boendet där. Dom t o m flyttade på en kille så jag skulle få egen sal, med prinsessmadrass......
Träffade Majvor fd Andersson från Vuollerim, det var hennes man dom flyttade, så vi fick en pratstund.
Nu har vi, Klara och jag, skjutsat syster till Kallax sen for vi till Mockträsk och fikade.
Nu ska jag lägga mej och VILA innan tvättmaskinen är färdig.
Frid och fröjd!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej!! Kul att pratas vid idag hoppas nu att du får vara hemma... Väntar nu på att barnbarnen ska komma en stund..Ha en bra helg Kram Siv

2011-05-19 @ 17:18:55
Postat av: Britt-Marie

Förmodar att det är prinsessan på ärten jag bloggar med - kyss din prins och lev lyckligt med honom... okej blandar ihop sagorna, men tanken är god. Kram på dej /hjärta/

2011-05-19 @ 23:25:37
Postat av: marg

fredagkväll,Calle har varit hit på middag, vi hade trevligt. Har just röjt i köket, nu är jag lite trött. Ha det bra, sov gott, storkram

marg

2011-05-20 @ 22:13:03
Postat av: AnnaLisa o Anita

God afton! Här kommer hälsningar från Umeå där vi är barnvakt i kväll. Emil har just somnat efter att först ha ätit sin kvällsgröt och därefter fått mammas mat i flaska. Han är nu så snäll så vi nänns nästan inte lägga honom att sova.

Vi har shoppat runt litet idag och imorgon skall vi ut och titta på "Sörmjöle" där det kan vara trevligt att bo för denna unga familj. Kramar! Anita o AnnaLisa

2011-05-20 @ 22:41:59
Postat av: Siw

Hoppas du har lika härligt väder som vi.

Önskar både dig o maken en skön helg.

Kram från oss i Strängnäs

2011-05-21 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0