Tisdag 3 maj

Hej hej!
Jag fick permis från sjukhuset igår och det blev ju ett äventyr när jag skulle uppför mina 72 trappsteg utan hiss.
Men med svåger KG på min vänstra sida och jag själv med ett järngrepp i ledstången så gick det väldigt bra.
Har ju syrgas hemma men jag behövde inte ens det när jag kom upp. Mina ben blir stadigare ju mer jag går omkring och gör lite övningar enl sjukgymnasten.
Har nu en liten väska som heter Maggan hängande på axeln som pytsar ut 0,5 ml morfin/timme så jag är smärtfri, tack o lov.
Sov som en stock i natt, hade ju hållit igång hela dagen igår.och idag tisdag är jag utskriven. Syster Hjördis från USA är ju här så vi försöker göra livet så trevligt som möjligt. Men jag längtar ut!
Idag har jag haft besök av två av mina favoriter på Hkpskv, Uffe och Stefan. Väldigt trevligt, fick blommor och vi fikade och pratade ett par timmar. Sen kom Elin och Ante, mysigt....
I morgon är det meningen att personal från smärtenheten skall hit och byta kassett till "Maggan".
Men nu är det sängdags,
God natt alla nära och kära!
Överstinnan är tillbaka !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att höra. Tänker mycket på dig. Kram

2011-05-03 @ 23:39:39
Postat av: Siv

Hej!! Va kul att höra att du kunnat göra nåt skoj..

Tänker mycket o ofta på dig... Kram Siv

2011-05-04 @ 05:14:36
Postat av: Siv

Hej!! Va kul att höra att du kunnat göra nåt skoj..

Tänker mycket o ofta på dig... Kram Siv

2011-05-04 @ 05:15:11
Postat av: Karin Jönsson

Hej på Er

Härligt att du är tillbaka, man blir glad.

Hälsa Hjördis hoppas att vi får träffa henne.

Kram till Er båda / Karin

2011-05-04 @ 07:50:16
Postat av: Mona

Hej vännen!

Vad roligt att höra att du mår bättre och kan vara hemma. Var rädd om dig. Kram vi ses nån dag.

2011-05-04 @ 10:27:20
Postat av: Kina och Alf

Det var trösterikt att höra att du har fått komma hem igen. Och att benen blir stadigare efterhand.

Här är det isandes kallt, nästan frost. Men till helgen kommer värmen tillbaka. Hoppas den gör det också i Boden och i din kropp och själ.

Kramar från oss här nere

2011-05-04 @ 15:05:46
Postat av: marg

Härligt att du är hemma igen!! och överstihuset, annars blir det så tomt!Storkramar, vi ses!

marg

2011-05-04 @ 15:56:54
Postat av: jag själv

Hej! Jag vill gärna veta vem som skrev först "Härligt att höra.Tänker mycket på dej.Kram" Det är så roligt att läsa alla kommentaren och vem det är som skriver....Kram tillbaka

2011-05-04 @ 17:50:10
Postat av: Sandra Lagerskog

Hej Viveka!

Vad roligt att läsa att du fått komma hem och att "Maggan" håller dig smärtfri.

Många kramar från Sandra

2011-05-04 @ 22:19:13
Postat av: Vinsalisa

Överstinnan is back....härligt att höra! Go´natt kram från Unby.



/M

2011-05-04 @ 22:31:01
Postat av: Marléne

Så kul att det går åt rätt håll. Jag gillar när jag läser hur du sätter namn på allt, ja, nu var det lilla Maggans tur ;D

Om 2,5 v är mitt sista projekt klart och jag har då sommarlov. Jag kommer och hjälper dig om du behöver någon extra hand. Elias åker till Luleå idag, han har varit hemma i 2 v, så kul det är att få ha han hemma mellan varven. Hälsa Hjördis o Rolf.

Stor stor kram till dig :) Ps Miilo skickar en blöt puss till dig ;D

2011-05-05 @ 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0