Tisdag 17 maj, Norges nationaldag!!

Tro det eller ej, jag finns på sal 7 Avd 51. Det är läckaget i ryggen som spökar, det är tydligen inget att göra åt det. Bandaget på axeln blir jätteblött av spinalvätskan. Men jag mår inte dåligt av att ligga här och bli ompysslad. Det är faktiskt mysigt med alla gulliga läkare och sköterskor. Hostan är nästan borta och pumpen är sänkt till 0.3. Hoppas att jag slipper smärtgenombrott pga detta.
Men nu måste jag sova, har varit vaken två nätter av olika orsaker. Jag får inte drabbas av några personliga kriser för då mår jag så mycket sämre.
I morgon fyller dotter Åsa  år! Otroligt att barnet mitt har blivit 47 när man själv bara är drygt 38 !Hon firar sin dag i Turkiet med sina svägerskor.
God natt alla nära ovh kära.
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej min vän!!Hoppas att du snart får komma hem igen.

Kram Siv

2011-05-18 @ 05:32:49
Postat av: Marléne

Hoppas att du sovit gott i natt och blivit ompysslad på avd.

Ja, nåt konstigt är det när man kan ha barn som är äldre än en själv ;D

Hoppas du snart är hemma igen.

Stor kram till dig :)

2011-05-18 @ 08:21:34
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Hoppas att Rödingen smakade bra..tack för en trevlig pratstund idag..nästa gång vill jag att du är påklädd när vi träffas ;=)

2011-05-18 @ 17:40:24
Postat av: Vinsalisa

Ooops..jag blev visst lite hemlig i förra inlägget....

2011-05-18 @ 17:41:16
Postat av: marg

Hej! Nu är onsdag straxt torsdag, tiden bara rusar. Har varit i Luleå igen med Natalie. Lunch på sushi & salladsbar. Gick lite i affärer men handlade storpresenter i Boden.

Ha det bra min vän, vi hörs, storkram

marg

2011-05-18 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0