Söndag 29 maj! Grattis alla mammor inkl mej själv.

Börjar med gårdagen. Sov uruselt natten mot, hosta, ångest, alla trista tankar......var så trött , så trött. Margareta, sköterska kom vid12-tiden och bara det att måsta lägga om bandaget varje dag är så frustrerande, man kan inte gå ut, måste invänta....nå nu är ju inte det hela världen, men när jag låg på soffan och beklagade mej och grät så ringde Roger. Ja då var det ju kört, visste ju vad han skulle säga, för det har han ju sagt så många ggr tidigare.
Då berättar han att Afinitor har gjort tumörerna betydligt mindre.....på båda sidorna!!!! Ja då grät jag ännu mer.....av glädje förstås, kunde inte tro att det var sant.
Ja, sen for vi till Mårtens fest i  Sävast, öppet hus fr kl 15. Vi hade jättekul. Men vi var dubbelbokade så det blev att lämna festen tidigare. Men visst är det så att man ska gå när det är som roligast.?
Vi kom till Roffe och Anette vid halv åtta , där fick vi grillad röding, öring och lax, kaffe och en schnygg-tårta,även den ett konstverk.
Idag, söndag, ja då var det MORS DAG och min födelsedag.
Alltså vilken uppvaktning! I åtta timmar har det strömmat in gratulanter, underbart trevligt. K-G hade gjort två goda pajer och jag några till och sen blev det TÅRTA. Ja nu vet ni vilken tårta vi har satt tänderna i och den smakade fantastiskt.
Jag har fått många presenter och massor med blommor och jag har fikat av alla fina sorter som Mona bakat.
Tusen tack alla ni som gjort min dag så trevlig!
Kramar i massor!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Marléne o Ulf

Vi är så glad för ditt positiva besked från Dr Roger, oj vad du väntat länge på att detta ska hända. Vi gläds med dig i våra hjärtan.

Man kan säga att pensionen förde mirakel med sig ;)

Tack själv för en trevlig fika och matstund, alltid trevlig hos dig o Rolf.

Vi önskar dig en underbar dag, vädret är ju perfekt för era planer för dagen.

Kram kram

2011-05-30 @ 07:09:50
Postat av: Karina Jönsson

Hej! Grattis i efterskott! Vilken fin present, detta glada besked från Dr Roger. Ha en bra dag i detta vackra väder.

Kram Karina

2011-05-30 @ 08:29:47
Postat av: Siw

Vilken otroligt härlig present av dr.Roger!

Vi gläds med dig. Och självklart hoppas vi att

fulingarna försvinner helt o hållet. Ha en bra

dag! Kram/Siw

2011-05-30 @ 08:55:44
Postat av: Mona

Hej vännen!

Du fick ju den bästa presenten du kunde få av Dr Roger. Nu fortsätter vi med 11 budet och håller alla tummar o tår. Men oj...nu när jag skriver detta så kommer de en helikopter... är de dig den ska hämta mån tro???



Ha en underbar dag,

många kramar Mona.

2011-05-30 @ 09:49:22
Postat av: BITTY

YES,YES, det går åt rätt håll! Grattis o Kramar!

Bitty

2011-05-30 @ 18:43:04
Postat av: Klara

Vad kul att medicinen funkar, jag sa ju att det skulle funka =)

Synsk som jag är "skämto sido" ;)

Hoppas att det går bra med nya telefonen och att du hittar en bra plats åt tavlan. Jag tycker att du ska hänga den ovanför sängen då får du lite färg där inne också! Nu ska jag och Mats ut på promenad, Puss och Kram från oss båda !

2011-05-30 @ 18:52:17
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: Gunisa

Nåmän det var roligt så länge ni kunde stanna.... Hoppas ljuset jag tände i St Peterskyrkan i Rom med förbön har haft en viss betydelse....+ alla förböner som hålls för dig i domkyrkan dagligen. Det är många som bär.... Kramar från oss till dig och Rolf

2011-06-02 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0