Måndag 16 maj

Vaknade tidigt igår morse, redan ½8 och min värld rasade......den som jag litat och trott gott om har svikit mej........
Vilken hemsk natt, har inte sovit en blund. Dessutom har vänster lunga  gurglat och knorrat och jag har hostat och hostat (blod).
Inte nåt vidare. Men jag har stått på benen idag  i alla fall och följt med Karin och Marg till Luleå.
Syster har lagat middag!!
Skulle precis gå och lägga mej när jag upptäcker att bandaget på axeln är rejält vått och det får det inte vara så nu väntar jag på distriktsköterskan som fn är i Harads ska komma hit.
Det är troligen bubblan med spinalvätska som jag har på ryggen som pressar ut vätskan. Hm man är snart expert på detta.
Höres senare!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siw

Ja, nog får du bli lite av en expert. Fast det hade varit betydligt mycke´roligare om du sluppit. Jag hoppas att både hostan och läckaget ger med sig snabbt, så du får sova gott i natt.

Jag har länge sökt efter ett gardintyg till rummet med nedslående resultat. Men idag lyckades jag! Wow, vad glad jag blev, och är. Kan synas bagatell- artat. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att glädjas åt.För övrigt är det mesta som vanligt. Var till läkarn idag för min bedrövliga rygg. Även det var som vanligt. Ingen hjälp, bara uppmaningen att äta smärtstillande.Piller,piller, piller . .Vi hörs snart.

Suss gott önskar Siw

2011-05-16 @ 23:32:33
Postat av: Siw

Ja, nog får du bli lite av en expert. Fast det hade varit betydligt mycke´roligare om du sluppit. Jag hoppas att både hostan och läckaget ger med sig snabbt, så du får sova gott i natt.

Jag har länge sökt efter ett gardintyg till rummet med nedslående resultat. Men idag lyckades jag! Wow, vad glad jag blev, och är. Kan synas bagatell- artat. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att glädjas åt.För övrigt är det mesta som vanligt. Var till läkarn idag för min bedrövliga rygg. Även det var som vanligt. Ingen hjälp, bara uppmaningen att äta smärtstillande.Piller,piller, piller . .Vi hörs snart.

Suss gott önskar Siw

2011-05-16 @ 23:33:44
Postat av: Anonym

Ja, nog får du bli lite av en expert. Fast det hade varit betydligt mycke´roligare om du sluppit. Jag hoppas att både hostan och läckaget ger med sig snabbt, så du får sova gott i natt.

Jag har länge sökt efter ett gardintyg till rummet med nedslående resultat. Men idag lyckades jag! Wow, vad glad jag blev, och är. Kan synas bagatell- artat. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att glädjas åt.För övrigt är det mesta som vanligt. Var till läkarn idag för min bedrövliga rygg. Även det var som vanligt. Ingen hjälp, bara uppmaningen att äta smärtstillande.Piller,piller, piller . .Vi hörs snart.

Suss gott önskar Siw

2011-05-16 @ 23:37:19
Postat av: Siw

Ja, nog får du bli lite av en expert. Fast det hade varit betydligt mycke´roligare om du sluppit. Jag hoppas att både hostan och läckaget ger med sig snabbt, så du får sova gott i natt.

Jag har länge sökt efter ett gardintyg till rummet med nedslående resultat. Men idag lyckades jag! Wow, vad glad jag blev, och är. Kan synas bagatell- artat. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att glädjas åt.För övrigt är det mesta som vanligt. Var till läkarn idag för min bedrövliga rygg. Även det var som vanligt. Ingen hjälp, bara uppmaningen att äta smärtstillande.Piller,piller, piller . .Vi hörs snart.

Suss gott önskar Siw

2011-05-16 @ 23:38:21
Postat av: Siw

Ja, nog får du bli lite av en expert. Fast det hade varit betydligt mycke´roligare om du sluppit. Jag hoppas att både hostan och läckaget ger med sig snabbt, så du får sova gott i natt.

Jag har länge sökt efter ett gardintyg till rummet med nedslående resultat. Men idag lyckades jag! Wow, vad glad jag blev, och är. Kan synas bagatell- artat. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att glädjas åt.För övrigt är det mesta som vanligt. Var till läkarn idag för min bedrövliga rygg. Även det var som vanligt. Ingen hjälp, bara uppmaningen att äta smärtstillande.Piller,piller, piller . .Vi hörs snart.

Suss gott önskar Siw

2011-05-16 @ 23:40:17
Postat av: Anonym

Ja, nog får du bli lite av en expert. Fast det hade varit betydligt mycke´roligare om du sluppit. Jag hoppas att både hostan och läckaget ger med sig snabbt, så du får sova gott i natt.

Jag har länge sökt efter ett gardintyg till rummet med nedslående resultat. Men idag lyckades jag! Wow, vad glad jag blev, och är. Kan synas bagatell- artat. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att glädjas åt.För övrigt är det mesta som vanligt. Var till läkarn idag för min bedrövliga rygg. Även det var som vanligt. Ingen hjälp, bara uppmaningen att äta smärtstillande.Piller,piller, piller . .Vi hörs snart.

Suss gott önskar Siw

2011-05-16 @ 23:42:31
Postat av: Anonym

Ja, nog får du bli lite av en expert. Fast det hade varit betydligt mycke´roligare om du sluppit. Jag hoppas att både hostan och läckaget ger med sig snabbt, så du får sova gott i natt.

Jag har länge sökt efter ett gardintyg till rummet med nedslående resultat. Men idag lyckades jag! Wow, vad glad jag blev, och är. Kan synas bagatell- artat. Men kan man glädjas åt lite, så har man mycket att glädjas åt.För övrigt är det mesta som vanligt. Var till läkarn idag för min bedrövliga rygg. Även det var som vanligt. Ingen hjälp, bara uppmaningen att äta smärtstillande.Piller,piller, piller . .Vi hörs snart.

Suss gott önskar Siw

2011-05-16 @ 23:42:31
Postat av: marg

hej vännen! Tack för idag. Vi hade så roligt. Skulle bara titta in och säga GOD NATT, sov gott.

Kram

marg

2011-05-16 @ 23:58:12
Postat av: Siv

Hej min vän!! Det där lät inge vidare hoppas att det

är bättre idag... Snart på väg till jobbet vi hörs

Kram Siv

2011-05-17 @ 05:21:50
Postat av: Sara Nilsson

Hej Viv!

Jag tänker på dig och jag beundrar och älskar dig.

K/Sara

2011-05-17 @ 11:44:35
Postat av: Marléne

Hoppas att distriktsköterskan kunde fixa problemet. Hoppas Hjördis lagat god mat, eller är det Yvonne som hunnit hem och fixar maten?

Jag hoppas gurglande slutar och att du får en bra kväll i kväll.

Själv tog jag bara en paus från mitt slutarbete, jag börjar se slutet närma sig på det arbetet. Nu ska bara redovisningar, oppositioner och allt vad det är, som ska avslutas. Men det är kul trots allt :)

Jag hoppas att du mår bättre och att du får fortsätta vara hemma.

Stor stor kram till dig :)

2011-05-17 @ 15:29:14
Postat av: Birgitta Vestin

Hej Viveka, Jag följer din resa nästan varje dag,och en sak är säker finns inget som har berört mej så mycket som din resa,är det någon som ska ha tapperhetsmedalj ur Kungens Hand så är det DU, hoppas av hela mitt hjärta att de kan fixa detta elende åt dej så du får vara hemma och må BRA.

Stor kram till dej.

2011-05-17 @ 23:08:12
Postat av: Birgitta Vestin

Hej Viveka, Jag följer din resa nästan varje dag,och en sak är säker finns inget som har berört mej så mycket som din resa,är det någon som ska ha tapperhetsmedalj ur Kungens Hand så är det DU, hoppas av hela mitt hjärta att de kan fixa detta elende åt dej så du får vara hemma och må BRA.

Stor kram till dej.

2011-05-17 @ 23:14:58
Postat av: marg

Hej Gullviva! Hoppas du får komma hem imorgon så vi kan ha mera roligt.

Jättekramar

marg

2011-05-17 @ 23:21:16
Postat av: Jag själv

Ja nog ska jag ut härifrån fortast möjligt, det vet Du. Vad gulligt att Du kallar mej för Gullviva, söta goa Marg

2011-05-17 @ 23:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0