Lördag 7 maj Grattis Gunilla 61 år idag!

Hoppas att Du får en fin födelsedag , Gunilla.
Idag ska jag ut ut ut, oavsett vädret, måste få frisk luft och så måste jag träna benen.
Men nu till saken: Någon har besökt mej/oss för kanske två, tre månader sen och glömt ett par svarta skinnhandskar med ett spänne över handleden  här och det är herrstorlek. Vill gärna att den som äger dom ska få tillbaka dom. Hoppas att jag hittar ägaren.
Syster Hjördis åkte till släktingar igår och ska väl upp till Vuollerim till veckan.
Morfinpumpen Maggan kämpar på och på måndag om allt är ok så kommer dom hit och sänker styrkan till 0,3, har 0,4 nu.Tänk om jag slapp morfinet helt och hållet och att syrgasen fick stå här oanvänd, det skulle ju vara toppen.
Men man ska inte ta ut nåt i förväg.
Kram & hej
Viveka

Kommentarer
Postat av: Marléne

Nu kan man läsa mellan rader att moster mår bättre.. tror att jag läser rätt ;)

Önskar dig en underbar dag.

Kram kram

2011-05-07 @ 11:52:11
Postat av: Anita o Janne

Kära vän!



Men vad du är stark o duktig, fantastiska Viveka!

Nu har jag fått mitt Nyhemsdass som Tommy har timrat, så nu blir det snart "skitfest", och då måste ni komma, jag hör av mig! Må nu så gott du bara kan, vi ses snart, kramar Anita o Janne

2011-05-07 @ 22:38:14
Postat av: marg

hej vännen, har du haft en bra dag, hoppas jag. Vi har varit på Pär & Mickes på middag, Bosses födelsedagspresent från våra kompisar. Mycket god mat och trevligt hade vi alla sju. Har du hunnit ut idag förresten? Imorgon ska jag ut med stavarna.

Storkram och god natt

marg

2011-05-07 @ 23:03:20
Postat av: Gunilla

Hej å tack,min födelsedag tillbringade jag ute med en kratta,på em cykel till Perra å Birgit på middag.

Hoppas du fick komma ut i det fina vårvädret å njuta av sol å värme,det behöver du.

Kram från mej.

2011-05-08 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0