Lördag 14 maj

Hej!
Bäst att skriva medan man har nåt minne kvar, det är lite trassligt mellan varven.
Igår: Vaknade utvilad (som vanligt) trots att broder och jag satt uppe och pratade till midnatt.
På fm ringde Anita, klasskamrat, och bjöd oss på PALT! Men åh så gott! Vi drack vin och surrade till kl 4. Hennes systrar kom åxå det var så himla roligt.
Jag började förberda hemfärden med bussen men då fick jag åka med en bekant, som trots sen ankomst till Kronidan, höll på gå i taket, trodde inte att jag skulle komma hem alls. Men när jag tänker efter skulle jag ha kunna stannat en natt till för vi hade så kul. Tack JanE och Irene för all god mat o dryck!
Väl hemkommen hade maken lagat lax o pasta, det var åxå gott. Tittade på TV,  sen var det sängen.
Idag har vi farit runt på stan, fikat med flera goda vänner, trevligt.
Såg att spinalvätska hade läkt rejält uppe på min axel så distriktsköterskan fick göra en utryckning hit.
Nu ska vi äta mat och sen inget mer.
Jo efter middagen badade maken bastu och han skickade några sms och hann med ett samtal innan han återvände till sin väntande och ovetande fru. (!)
Nya äventyr i morgon hoppas jag.
Men Åsa reser iväg till Turkiet i morgon med sina svägerskor, härligt, skulle ge vad som helst för att åka med......
Slutar här, ha en trevlig helg
/Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Hej Gullviva! Är lite trött, vi ses imorgon. Kram & god natt!

2011-05-14 @ 23:33:19
Postat av: Lena

Hej hej

Vad kul att det iaf verkar funka med Maggan medans du nu måste ha henne släpandes och att du verkar vara i full gång som vanligt. Kramar /Lena Lundmark

2011-05-15 @ 09:53:58
Postat av: Anonym

Hej vännen! Det var jättekul att träffa er båda i lördags! Har varit till Irene och fått massage idag, jätteskönt, nu är man som en ny människa!!!

Micke är i Sunderbyn, kommer att få åka till Umeå ev tisdag. Vi ses snart, kramar från Anita

2011-05-16 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0