Tisdag kväll 29 mars

Igår fylldes det år lite var stans, det var svåger KG, Marg och Mats, Klaras boyfriend.Grattis alla! Hade skickat en bok till KG redan i fredags och DEN KOM INTE FRAM FÖRRÄN IDAG! Har man inte orsak att bli förbannad på posten. Herre gud det är ju knappt 3 mil till Gammelstad! På eftermiddan gick jag in på Gibba och gav Mats en present och en kram,från mormor som han kallar mej.
På kvällen var vi till Marg och åt härligt goda ostar, pajer, tårta och vin. Smarrigt!
Idag har jag varit på provtagning så HAN lär väl ringa imorgon hoppas jag. Det går ju ovanligt bra med Sutent den här gången man får väl be en stilla bön att den knockar eländet i lungsäcken. Men jag är så yr, misstänker att det är kristallsjukan eftersom det blir lock ömsom högra, ömsom vänstra örat och ibland är det bra. Hörde att man kunde ha det (inget jag önskar precis) och om man ruskar på huvet så faller kristallerna på plats.
Men nu ska huvet på sin plats: på huvudkudden!
God natt alla nära och kära!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

Gomorron!! Håller tummarna för att dina prover är bra

Hoppas att du får en bra dag Kram Siv

2011-03-30 @ 05:28:36
Postat av: Kina och Alf

Hej vännen! Skönt att höra att du reagerar bra på Sutenten. Och hör bara HAN av sig är väl allt gott och väl. Ja Posten, den Posten. Brev kommer aldrig fram dan efter nu (tiden för ditt paket är inte ovanlig) och in genom brevlådan kommer den vid 3-tiden på em. Ja, nattkallt är det fortfarande men det ska bli plus dygnet om 1. april. Men det kan vara ett aprilskämt... Stora kramar från oss i Hhöjden!!

2011-03-30 @ 07:43:53
Postat av: Yasmine

Var med i dagens film eller dagens låt och vinn en länkning :)

Om du är med i båda så får du större chans att vinna :)

2011-03-30 @ 09:45:28
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Stor kram + hjärta

2011-03-31 @ 00:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0