Tisdag 15 mars, Grattis sonen Ante 45 år idag!

Grattis Ante!
Det är ganska ofattbart att man har ett barn som är lika gammal som en själv! Hur kan det vara möjligt? Men stort grattis i alla fall.
Har varit till tandhygienisten idag, skulle påbörja blekningen av mina tänder då visade det sej att underlaget till skenan hade frusit sönder på väg till Luleå! Så det var bara att börja om och det är så äckligt. Men nu är det gjort.
Medicinerna har missfärgat tänderna så jag har fått ersättning för att göra det. Bra!
Tidigare i kväll ringde ROGER. Han är så himla kul, han frågade varför jag undviker honom, jag hade ju passat på och lägga in mej på 51:an när han var i Kiruna!! Han har sån underbar humor. Det borde finnas fler av hans sort.
Han hade fått svar på proverna jag tog idag på em och dom var jättebra så nu är det bara köra på med Sutent 50 och hoppas att jag står pall med dom.
Ikväll har iv varit och fikat och uppvaktat Ante. Maria har ju fått lämna sjukhuset  och barnen var hemma och det var ju kul.
Nu är det dags att krypa till sängs  och invänta en ny fin och solig dag.
Godnatt alla nära och kära
Överstinnan
Ante och Åsa

Kommentarer
Postat av: Siw

Hej Viveka!

Skönt att höra att du mår så pass gott, efter omständigheterna. Ante 45, otroligt vad barnen

blir gamla fort. Stackars dom. Vi har tur som

tycks vara av annan sort. . . .

Ja, nog är det underbart att våren snart är på

väg. Må solen lysa på dig! Njut på någon skön

plats, där vinden inte når dig. Kram/ Siw

2011-03-16 @ 09:35:23
Postat av: Siv

Hej!!Är det kontigt att man börjar känna sig gammal

när ens barn nästan hinner upp en... Gratta Ante i efterskott från mig..Hoppas att du haft en skön dag i solen även om det blåser lite kallt.. Kram från mig

2011-03-16 @ 17:42:25
Postat av: Carina

Ja, tänk att barnen hinner ikapp en.Himla märkligt !

Finemang att proverna är bra så nu håller vi tummarna att dom står pall också.Kan vi ta en em i Lule alt Boden med mej snart ? Undrar vännen Carina ? KRAM fr mej :)

2011-03-16 @ 20:41:09
Postat av: Siv

Hej min vän!! Hoppas att ni haft en trevlig dag o att du får en bra helg.... Kram Siv

2011-03-18 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0