Söndag kväll 6 mars. Grattis Fia,33 år!

Ingen ljusning på min himmel. Har varit så trött och sliten hela dagen. Fick besök av Lill-Eva på förmiddagen. Hon jobbar på neonatalavd. Det var kul att hon kom. Sen kom min syster,glad i hågen, hennes hund vann pris som bästa unghund i sin ras på premiärutställningen igår. Och till sist kom Maria,Ante, Jessica och Elin. Nej siste man var ju maken så klart.
Nu har dom aktiverat pporta-caten så jag får sprutor intravenöst och det hjälper fortare vid smärta. Undrar hur detta ska gå när jag ska hem, ingen som vet...
Nej nu hänger mina ögonlock så det är bäst att sluta. Kram till er alla!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

GoMorron min vän!! Hoppas att du kunnat sova inatt

Snart iväg till jobbet vi hörs senare i veckan



// Kram Siv

2011-03-07 @ 05:19:50
Postat av: Jea

Att få spruta vid behov ska väl inte vara nåt problem. Nattpatrull, Landstings Ansluten Hemvård eller vad d kallas hos er kan väl sättas in så kommer de vid behov. Du är väl redan inne i deras system, tänker på de som kopplar in dej på dropp hemma. Nemas problemas tycker jag. Kram på er alla!

2011-03-07 @ 23:34:19
Postat av: Britt-Marie

Träffade Ulla o Christer igår i Malmö, talade bl a om din jävlar-anamma-vilja och positivitet - du är så beundransvärd så man har inte ord. Måtte du nu och framöver få hjälp för din smärta. Stor varm kram från B-M

2011-03-07 @ 23:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0