Fredag kväll 4 mars

Befinner mej på avd 51. Det var enkelt att komma direkt in på avd när man  tillhör Palliativa, man behöver inte gå via akuten och det är ju skönt.
Hade såna smärtor när jag kom. Fick enskild sal och det tog flera sprutor innan smärtan gav vika. Hoppas att dom kan byta ut sprutorna mot tabletter så jag kan åka hem. Det är ändå ganska skönt att vara här när man inte klarar sej hemma dessutom känner jag all personal  här och dom allra flesta är så gulliga.
Maria har åkt hem på permission idag. Skönt för henne och familjen att få ha helgen tillsammans.
Nu ska jag se Let´s Dance färdigt och sen försöka sova.
Önskar er alla en god natt.
Viveka

Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du kan sova gott inatt och mår bättre imorgon. Tänker på dig. Kramar

2011-03-04 @ 22:31:03
Postat av: Siv

Hej min vän!! Nyss hemkommen varit med barnbarnen ikväll.. Krya nu på dig så du får åka hem snart



Sov Gott Kram Siv

2011-03-04 @ 22:52:48
Postat av: Sandra Lagerskog

Hej Viveka!

Hoppas du får en god natts sömn och att du blir piggare så du får åka hem snart.

Många kramar från Sandra

2011-03-05 @ 00:30:26
Postat av: Kina och Alf

Tjolahopp! Hoppas att du får medikamenter så att du slipper ha ont och kan komma hem igen. Idag är det skidåkning och skidskytte som gäller. Inte för egen del utan på TV. Solen skiner även här så det blir väl till att spela in och se ikväll. Om ingen avslöjar resultaten innan dess. Bamsekramar...

2011-03-05 @ 09:08:06
Postat av: Britt-Marie

Älskade Viveka! Måtte du bli bättre och att smärtorna lindras!

Nu börjar våren nalkas här nere. Imorgon lördag åker jag och Hanna till Malmö för att träffa Ulla o Christer Eriksson (Älvsbyn you know, har säkert träffat dem via Gunilla) - Hanna och Emil, som nu bor i Malmö, har fixat detta möte. Jättekul!

Min lilla mamma har ju varit i stort sett (några tillbud för ett par år sen) varit kärnfrisk tills nu (87 år), men nu verkar det kört, metastaser i levern och fruktansvärt trött, har nästan slutat äta etc etc. Tack o lov är syster Ankie nu en klippa som bor nära och fixar allt praktiskt (hon som var en sån sorg tidigare) Stor, stor kram till dig Vivi från mig och mina barn ...som ofta frågar hur du mår

2011-03-05 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0