Söndag 5 juni

Det  var verkligen trevligt hos Sjöholm/Westerlund igårkväll.  Att man sen fick gulla med TisselTyra gjorde kvällen komplett.
Idag har jag varit på promenad på golfbanan och jag förstod att jag inte skulle kunna  motstå att slå några slag. Det var ju lite knepigt med "Maggan" hängandes på ryggen, men det gick väl "så där" Gud vad sugen  man blev så jag hoppas av hela mitt/erat? hjärta att jag kan spela lite iallafall i sommar.
Nu är det städat överallt det är bara en massa stryktvätt kvar........
I morgon blir det lunch i Buddbyn, det ska bli kul!
Godnatt alla mina nära och kära!
Överstinnan/pensionären
Detta är Tyra
På golfbanan, Hål 4. vilken stil.....

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Viveka!

Klockan är snart midnatt o jag är vaken! Men vilken gullig Tyra! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du ska få golfa i sommar, men bollen är ju så liten, jag skulle inte hitta igen den!!!! Har varit hos Annalisa och ätit suringar, Janne fick fara o köra buss när tåget inte når fram pga omkullfallna träd. Må så gott du bara kan och njut av sommaren som är på gång! Kramar Anita o Janne förstås, nu sover han!

2011-06-06 @ 00:07:02
Postat av: Kina och Alf

Man smälter! Oavsett vilken bild man tittar på!!

2011-06-06 @ 09:00:29
Postat av: Carin Hessmo

Hej, du underbara tjej. Fantastiskt vad du är med om och hinner med. Det är inte utan att man avundas dig, förutom din sjukdom förstås. Du verkar ju ha fest varje dag, alltid är det något.

Ha en riktigt bra sommar, det är du värd.

2011-06-06 @ 15:19:35
Postat av: Marléne

Men så söt liten TisselTyra :) Men har hon ett blått öra ?? ;)

Så kul att du kom ut på golfbanan :)

Önskar dig en god natt sömn och hoppas att morgondagen blir bra.

Kram kram

2011-06-06 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0