Söndag 26 juni, Grattis Klintan, 66 år!

Huvvaligen vad många dagar det har gått sen jag skrivit sist. Att jag mått pyton (mår verklligen pytonormar dåligt????) är kanske ingen ursäkt.
Kom alltså in hit på 51:an i söndags. Skulle bara fixa till det eländiga läckaget och här blev jag kvar.
Jag upplevde det som ingen hade koll på det i allafall. Flyguppvisningen i söndags var toppen iallafall. Måndag togs "Maggan" bort. Sen har det varit både upp och  ned. Tänkte i onsdags att jag skulle åka hem, så jag ringde till Ante och han kom så klart. Men tyvärr hann vi bara till Sävast så var det kris det kom från alla tänkbara öppningar. Har aldrig mått så illa i hela mitt liv.........och jag har ett lååååååångt liv. När jag legat nån timme i soffan var det  bara att ringa ambulansen, det blev min räddning. Nu hade jag både abstinens, ont i lungorna och ett fruktansvärt illamående. Det blev sond för illamåendet och mycket annat. Fan, jag har inte mått så jävligt nån gång. Vad drar man för slutsats av det? Prova aldrig att åka hem på eget bevåg.
Fredag var då midsommarafton. Då kom Karin och Roger med midsommarbakelser, Yvonne och KG kom  med midsommartårta. Har kommit på nåt, om man vill ha massor smått och gott ska man lägga in sej på nån trevlig avd så kommer grannar och goda väner med allt man önskar sej. Smart va? Maken kom med en flaska skumpa,.....
Nu får jag dessutom två påsar blod, smärtan håller sej på behörigt avstånd. 
Mina biljetter till Chicago var lätt attt sälja.
Men nu väntar sängen med dess prinsessmadrass så nu ska jag göra en störtdykning och försöka få lite sömn. Hörde att det skulle bli 29 grader i morgon då ska jag försöka komma ut om det går.

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej!! Hoppas du snart mår bättre.. Vi kan väl höras

imorrn om du orkar...



Kram Siv

2011-06-26 @ 20:56:58
Postat av: Siw

Hej Viveka! Fy, vad tråkigt att du mår så dåligt!

Du säger att du lärt dig att inte åka hem på eget

bevåg. . .det tror jag inte på.Det vore inte riktigt likt dig. Tror nog att du sticker vid första bästa tillfälle, eller? . .Hoppas, i alla fall,att du piggar på dig snart.

Har du läst"Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" ? Det finns vissa likheter.

Säg till om du inte läst den. I så fall skickar jag den till dig.

Var rädd om dig! Kram, kram/ Siw

2011-06-26 @ 21:15:44
Postat av: Ingela

Skönt att man äntligen lyckats få Dig smärtfri och att det håller i sig.Aldrig åka hem på eget bevåg? Tja.... Du är den starkaste jag vet. Sov gott! Bamsekram Ingela

2011-06-26 @ 21:30:13
Postat av: Marléne, Ulf & Miilo

Så tråkigt att du mår dåligt. Hoppas det ger sig snart.

Men jag tror som Siv att boken Hundraåringen som klev ut genom fönstret nog är en självbiografi men med fingerat namn ;D Borde stått av Viveka Andersson på framsidan :D

Själv har vi varit tvärt till Storbränna idag, ca 60 mil... ja, dessa norrlänningar som kör bil i massor ;D

Sov gott, jag längtar efter sängen nu. Miilo hälsar en blöt puss.

Stora kramar från oss andra :)

2011-06-26 @ 23:24:04
Postat av: Britt-Marie

Viveka! Jag har inget att tillägga, utom att jag hoppas på att du bättrar på dej - av hela mitt hjärta <3 Stor kram från B-M

2011-06-27 @ 00:30:41
Postat av: Anonym

Viveka! Jag har inget att tillägga, utom att jag hoppas på att du bättrar på dej - av hela mitt hjärta <3 Stor kram från B-M

2011-06-27 @ 00:31:57
Postat av: marg

Hej du kära vän!

Krya på dig ut av bara farten, kom hem vi måste ju skratta i kapp! Sov gott och jättekram

Marg

2011-06-27 @ 23:17:26
Postat av: Carina

Hej vännen !

Är det inte dax att åka hem nu

och hoppas de snart får till " Maggan den 2a ".

Bamsekram / Carina

2011-06-28 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0