Torsdag 7 juli

I morse begav jag mej till Björknäs vårdcentral för att plocka lite suturer och naturligtvis så läcker det nya bandaget...inte så mycket men icke förty....ny omläggning förstås.
Tillbaka till hemmet och säja adjö till mina palt/nattgäster, Anders och Alexander.. Tack för  besöket käre kusin, det var trevligt!!
Åkte ner på stan, gick i lugn och ro, fikade på  Hansons,shoppade lite, kändes oerhört skönt, hem en stund hos Marg.  Nu är vi på väg mot Ö-vik och naturligtvis kommer lagen om allts jävlighet fram....kylskåpet  har pajat,(kostade på det 4000kr på rep förra året) batteriet är dåligt, det är verkligen konstigt när man är gift med en som brukar fixa det mesta har släppt allt!! Numer är det inte mycket som fungerar.
Men i morgon ska JAG köpa ett nytt kylskåp (vi står  så nära en firma som säljer sånt, KAMA tror jag den heter).
Jag har kört hela vägen hit, sö Skellefteå, men nu ska jag  försiktigt krypa i säng.Maken sover redan
Godnatt alla glada och humoristiska vänner, skynda er hit och ge mej energi innan ni också somnar.
Bästa campinghälsningar/Viveka


Kommentarer
Postat av: Siv

Hej min vän!! Hoppas att du (ni) får sköna dagar på

eran semester... Kram Siv

2011-07-08 @ 06:06:29
Postat av: Karina Jönsson

Hej! Ha en riktigt skön semester!

Kram Karina

2011-07-08 @ 07:30:46
Postat av: Jea

Tjosan faster. :-)

Härligt att ni är på resande fot. Hoppas ni kör fel å hamnar i Mora... ;-)

Du, guben din sitter inte i så trevlig sits när du är sjuk. D kanske är en anledning till att han sackar ner m sina arbetsuppgifter. Men skulle han få upp farten å få lite att göra kan du gärna skicka ner honom hit. Här finns jobb till ca 70 pers bara INNE i min lägenhet... urk

Jag vantrivs så in i Norden när jag inte orkar fixa allt. Har ju fixat en husvagn, som också har trasigt kylskåp, den är stående uppe på flygfältet utanför Orsa. Där har vi de flesta tävlingarna i år. Så jag å hunden brukar dra dit, där kan vi komma ifrån allt å bara vara osociala. Drar iväg dit ikväll igen då jag blivit barnfri.



Ni är varmt välkomna till våran egen "ranch". ;-)



Kram på er alla!

/Eremiten

2011-07-08 @ 11:40:49
Postat av: Vinsalisa

På väg, så härligt! Ha en skön semestertripp...och när ni kommer hem så finns det en tub after shave till Rolf att hämta....

Nu kryper jag oxå till kojs..sista dygnet imorgon och sedan Seeeeemester!!!!

2011-07-08 @ 20:52:26
Postat av: marg

Hej, nu är det redan lördagkväll, vad tiden går.Håller på att packa ner och packa upp. Ska det vara så in i baljan svårt att bestämma sig! Har inte hört eller sett nåt av barnen. Ha det bra och njut av sköna dagar.

Jättekramar

marg

2011-07-09 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0