Torsdag 13 jan

Ja igår ringde Roger och konstaterade att jag hade lunginflammation ialla fall. Hostan kom på tisdag kväll när jag kommit hem och escalerade, så jag fick en  kur med antibiotika och redan idag är jag mycket piggare.
Har barit på en promenad på förmiddan och så blev det  "storfika" hos Marg, sen hem och titta på skidskytte. Ytterligare en promenad till Konsum och det var SKÖNT!
I kväll har vi fikat med goda vännerna innan maken for iväg på nattjobb.
Jag är inte ett dugg trött, stor dos av cortison gör att livet leker. Hoppas på en lika härlig dag i morgon fredag.
Den 20 jan får Åsa och Lars en bebis från Kiruna (bild nedan)
Nu är det tack och godnatt,tur att vi har TV i sovrummet om man inte kan sova.
Han kanske ska heta Texas

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej vännen!! Va skönt att höra att du kunnat vara

ute lite nu när det blev lite varmare... Hör av mig sen idag om du är hemma.... Vilken söt vovve



Kram Siv

2011-01-14 @ 05:32:46
Postat av: Kina och Alf

Nä, man smälter! Vänta bara tills Kina får se när hon kommer ner. Hon kommer att fastna framför bilden. Skönt att du mår så gott. Det ska du göra. Bilder via mejl är skickade. Vi önskar en god och glad helg!

Kramar

2011-01-14 @ 08:54:10
Postat av: Marléne

Skönt att du mår bättre :)

Så sööt han är lille "Texas"

Ha en underbar dag.

Kram kram

2011-01-14 @ 10:17:41
Postat av: Siw

Käraste vän, kompis, bästis! Vad glad jag blir när

jag ser att du äntligen fått bli piggare. Önskar o hoppas att det ska vara länge, länge. . . .att valpen är söt är bara förnamnet. Man kryper närmare bilden av någon konstig anledning. Och ett fånigt leende sprider sig över hela ansiktet..ja, så är det bara. Snart får du umgås med den lille krabaten. Kul!

I måndags var vi barnvakter åt Frida. Dagis hade studiedag. Då åkte vi till Romme Alpin, Borlänge.

Det var jättehärligt.Fint väder, lagom med folk o bra skidföre.Barnbarn är verkligen livets efterrätt! Det är så kul att få vara med och se hur fort hon lär sig. Hon tycker att skidåknig är superkul. En dag kan hon nog följa med till alperna, hoppas vi.

Ha en skön helg! Gör nå´t kul, o njut!

Kramar Siw

2011-01-14 @ 11:11:51
Postat av: Rigmor

Hej Viveca! vad glad och lättad jag/vi blir att få veta att du mår bättre, nu ska du bara ta hand om dig själv och lite om Texas när han kommer, fy vad söt han är.

nu önskar vi dig en riktigt skön helg utan komplikationer,sköt om dig kära vän (även om vi inte har sets så mycket på läääänge)

Kram från hjärtat Rigmor och Bengt.

2011-01-14 @ 23:08:09
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Hej! -29 så nu eldar vi bara!

Kramen från farmor i Jokkmokk

2011-01-15 @ 14:16:32
Postat av: Kerstin W

Hej Viveca

Skönt att du känner dig bättre. Ta hand om dig i denna kyla.

Kramar från Kerstin o Kenneth

2011-01-15 @ 16:48:02
Postat av: Siv

Hej!! Hoppas du mår idag som du gjorde igår och att

maten smakade... Här är det riktigt kallt -33 imorse

så det har varit en innedag framför tv...

Ha en bra kväll Kram Siv



2011-01-15 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0