Söndag den 9 jan 2011

Skrev för en stund sen och fick besök och skulle fortsätta skriva efter ett tag men då var datorn, förresten båda rent tokiga. Det gick inte att fortsätta och inte att radera det jag skrivit, helt galet.
Det jag ville säja är att det blev ingen resa till Vuollerim igår och inte idag heller. När jag vaknade i går morse hade jag så ont i min vänstra sida, den är ju frisk. Så det blev till att parkera i soffan och där har jag nu legat i två dagar.
Jag hade tänkt hitta på nåt när jag var ensam men det gick åt skogen, och jag som var så IKEA-pigg i fredags. Så är det med den här sjukdomen, man vet inte från ena stunden till den andra.
Dr Roger ringde helt apropå idag, mina prover från förra veckan var jättebra och han är lika frågande varför jag har så himla ont. Han ringer imorgon igen. Jag själv tror att jag fått lunginflammation igen, jag är ju så mottaglig för smitta och maken har varit förkyld sen ett par veckor tillbaka.
Nu väntar sängen och hoppet att jag mår bra i morgon
Sov gott alla nära och kära
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej!! Det var ju inge kul att höra hoppas att det blir bättre snart...´Hör av mig i veckan Kram Siv

2011-01-10 @ 05:23:31
Postat av: Britt-Marie

Jaha, åsså eventuellt lunginflammation - inte slut på eländet - måtte allt nu vända snart <3 <3 <3 Stor kram

2011-01-10 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0