Söndag 23 jan

Mycket trevlig helg är nu på väg att ta slut. Var bjuden på middag i fredagskväll hos Karin & Roger, gott och trevligt, som alltid. Men man är ju som ett lik jämförelse med dom som varit i Thailand i tre veckor!! Åh vad jag hade velat vara med!
Sen var vi på 50-årsfest på Perbackagården i går kväll. En golfvän fyllde och vi fick både mat och dryck. Där var det jättetrevligt med sång och musik och en hel del tävlingar. Fantastiskt, jag orkade nästan hela kvällen!
I dag har det inte blivit så många knop, det har ju varit så kallt.
Fick mina nya glasögon i fredags och jag är nöjd, bara man inte såg så blek och glåmig ut.
I morgon börjar eländet igen, Sutent 37,5 i 4 veckor. Hoppas hoppas att jag tål dom lite bättre den här gången.
Var till Bredåker igår och träffade den allra sötaste valp jag någonsin sett, Lucas, 8 veckor. Som en liten björnunge.
Dom skulle aldrig bli större, bara förståndigare!
Nu har vi ätit middag med Ammarnäsborna och dom har precis åkt iväg.
Ska titta på TV i kväll är det tänkt, det är ju Bingolotto, hoppas att det är nån bra gäst.
Till er alla: ha en trevlig söndagkväll för det ska jag ha!
Kram/Viveka

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej!! Va bra att du verkar haft en trevlig helg..

Själv har jag varit mormor hela helgen och snart

ska jag iväg med några kompisar och se Änglagård



Ha en bra kväll Kram Siv

2011-01-23 @ 17:53:56
Postat av: Marléne o Ulf

Tusen tack för god mat och trevlig sällskap under veckan :)

Stora kramar från oss som sitter i bilen nu ;)

2011-01-24 @ 10:36:46
Postat av: Siw

Hej Viveka! Härligt att höra att helgen blev så bra.

Själva var vi ju på Alnöholmen. Helt otroligt vad mycke´snö det var. Dessutom kallt. -17, som värst.

Nu förbereder vi skidsemestern. På lördag åker vi till Zermatt. Kollade långtidsprognosen. Den lovade några minusgrader och sol! Hoppas det stämmer.

Sköt om dig! Jag håller alla tummar och tår för att dina kommande veckor ska gå bra. Kramar/Siw

2011-01-24 @ 16:47:29
Postat av: marg

hej, ja det är nu måndag natt mot tisdag. Har varit uppe sen 6.00. Varit hos sjukgymnasten kl.8oo. Hemma sen och trött.Har mått så dåligt av ögondropparna, så nu har jag fått sluta med dom och det var skönt. Nu ska jag gå och snusa.

God natt min vän sov gott

kram marg

2011-01-25 @ 00:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0