Söndag 2 jan 2011

Det är allt lite ovanlligt att skriva 2011, men man vänjer sej efter ett tag.
God fortsättning alla mina vänner!
Det var en riktigt trevlig fest hos Åsa och Lars, med jättegod mat. Jag kunde faktiskt äta lite av  den fantastiska trerättersmiddagen dom bjöd på. Sen blev det givetvis champagne till tolvslaget. Klocka halv två körde maken oss hem.
Nyårsdagen sov jag jättelänge och sen har vi städat och tvättat lite innan det bar iväg till goda vänner på Engelbrektsgatan och en jätteskön promenad hem mitt i natten. Jag känner mej ganska pigg nu och ser fram emot att avsluta Sutent idag söndag. Sen ska jag ha ett treveckors uppehåll så jag får återhämta mej ordentligt.
Maken ska ju åka till Ängelholm och barndop på torsdag. Det är hans andra barnbarn Meja som skall döpas.
Eftersom jag inte får flyga pga av min dåliga lunga så stannar jag hemma. Får väl hitta på nåt trevligt här hemma i stället. Hoppas bara att man håller sej pigg och kry, har ingen lust att spendera tiden på Sunderbyn.
Nu väntar sängenoch det ska bli skönt med en låååång  och  behövlig natt.
Kramar till alla nära och kära
Överstinnan
Så här ser jag ut på kvällarna, droppet hänger kvar till på morgonen

Kommentarer
Postat av: Siv

God Forts på nya året...Kul att du orkade fira in nya året.. Ha det bra

Kram Siv

2011-01-02 @ 08:55:13
Postat av: Britt-Marie

Vad skönt att höra att du ändå kunnat njuta litegrann av nyårsmaten. Synd att du inte kan följa med till Hjärnarp/Ängelholm, i så fall hade jag ju kunnat susa dit och vi hade kunnat träffas "live", men, men... Förresten, det kanske jag inte sagt, men Hanna bor i Ängelholm, men är ju nu i Guatemala till den 25 jan. Önskar dig en god och mycket bättre fortsättning på detta nya året - av hela mitt hjärta!

Stor kram till Överstinnan!

2011-01-02 @ 22:35:06
Postat av: marg

Jag har surfat omkring på nätet och letat efter gamla kungar folkslag och Friedrich Nietzsche och kvällen bara försvann. nu är det bedtime.

God natt min vän sov gott

kram marg

2011-01-03 @ 00:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0