Onsdag 5 jan

Idag skulle min pappa ha fyllt 104 år, han gick ju bort 1992, ett tag sen.
Har dropp på nätterna och jag blir verkligen sliten av det, kroppen tar stryk fast det är så nyttigt det som går in i kärlen. Ska göra uppehåll över helgen kanske jag inte är så trött. Rolf åker till Ängelholm på barndop, synd att jag inte kan följa med. Men det är för riskabelt vad det gäller min lunga. Måste väl lyda doktor Roger för en gångs skull.
Hoppas på lite varmare så jag kan vara ute. Men det blir väl inte förrän i mars-april nån gång.
Har i allafall legat helt utslagen hela dagen, absolut orkeslös och jag skyller på droppet. Det är alltid biverkningar med allt man får i sej. Ska göra 3 veckors uppehåll med Sutenten och det ska bli skönt.
Godnatt på er alla nära och kära!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Aha, din far och min far var i stort sett jämngamla. Far föddes i mars 1906. Jag är tidigt uppe och plockar med ditt och datt medan Kina sover. Omkr 0:an är det nu här nere och det snöar. Som vanligt! Jag skottade av stugtaket i helgen - nästan 50 cm! Hoppas att droppet ger dig orken och aptiten tillbaka så att du får äta och dricka riktigt gott. Nu tar jag och somnar om. Sen blir det vårt dagliga direktionsmöte vid 9-tiden med en kopp kaffe. Kramar från oss här i Hammarbyhöjden!

2011-01-05 @ 06:05:11
Postat av: Marléne

Har tänkt på lilla morfar idag, tänk så kul om han blivit 104 år, vilket party vi skulle haft idag då :D

Fick brev av dig idag eller kanske igår, glömde tömma brevlådan igår;) men snäll och lydig som jag är så ligger det snällt och väntar ett tag till, tills nyfikenheten tar över eller till det blir fredag ;). Jag förundras över din omtanke för alla inkl lilla mig. Du är guld värd för mig det vet du <3

Jag håller tummarna att du ska få känna dig bättre snart och att vädergudarna är lite snäll mot dig så att du kan gå ut.

Hoppas att du kan samla lite kraft i helgen nu. Stor kram från mig :)

2011-01-05 @ 17:51:32
Postat av: marg

Hej! Fy så kallt! Man kommer inte ut!! Vi skulle på konsert i Gammelstads kyrka i dag. Men jag vågar inte ut ens med bilen från dörr till dörr. Hoppas du blir bättre snart och kan äta! Vi hörs och ses!

Kram marg

2011-01-05 @ 18:51:58
Postat av: marg

Skulle bara tillägga att min pappa också skulle fylla 104 år i år. men 10.september.

Kramar

2011-01-05 @ 18:54:39
Postat av: Siv

Hej min vän!! Hoppas att du får må bra i helgen o kan vara ute i friska luften nu när det blev varmare... Vi hörs snart Kram Siv

2011-01-07 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0