Måndag 31 jan

Nu har jag ätit Sutent en vecka och känner mej fortfarande bra. Håller tummarna. Veckan har gått fort. Fick besök i fredags av Gunilla (Umeå) det var jättetrevligt. Vi var runt på stan, mest på loppis. Det kanske passar oss, vi är ju båda över 60-strecket!! Ha ha.
Maken plogade från lördagmorgon ½5 till kvällen ca 20. Nu får det vara nog med snö!!
Middag med Ante o Elin sen bara TV.
Igår plockade vi ner alla luckorna i köket för dom ska sprutmålas, så nu ser det ut som i .... i köket. Firman var och hämtade dom i morse.
Idag är det varmt och skönt så det blir en promenad till Ingela.
Sköt om er alla, vi höres/Viveka

Kommentarer
Postat av: Cat

Skönt att det känns ok med Sutenten. Visst är vädret härligt! En av fördelarna med mitt jobb är att jag är ute varje dag, i alla fall någon timme :) Berätta för mig om firman fixar luckorna till belåtenhet - är så sugen på att göra detsamma. Kramis

2011-01-31 @ 21:28:17
Postat av: Ingela

Tack för en trevlig eftermiddag.Hoppas Du mår lika bra idag. Bamsekram

2011-02-01 @ 13:38:08
Postat av: Britt-Marie

Åh vad skönt att höra att du efter omständigheterna mår bra! Saknar både dig och Gunilla, det är fasen att Sverige ska vara så långt. Skulle va så kul att träffa er igen<3 Loppisar besöker jag dock ofta här nere med (också) härliga trevliga väninnor.

Stor kram till överstinnan!

2011-02-01 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0