Torsdag 10 febr

Klockan är mycket, en ny dag randas snart. Jag håller på skriva ut kallelser till  Hgf:s årsmöte så det är en lång väntan. Skrivaren går i ultrarapid.
Har varit på vattengympan i eftermiddag och nu börjar jag känna av högra lungan igen, det är ont så jag förstår att det är dom där som jag inte vill nämna ens som gör så ont. Kanske blev det lite häftigt med  gympan, vi får se. Bara man får sova så går det an.
Haft trevligt besök! Gunilla och Sune från Sävar har varit här och vi åt ärtsoppa med lite punsch.
Nu hoppas jag på lite varmare så jag kan gå ut på en promenad, det är verkligen uppiggande.
Maken jobbar natt och sängen väntar.
Godnatt alla mina nära och kära.
Viveka

Kommentarer
Postat av: Ida

TIPS:



Vill du få en massa nya besökare till din blogg. Gå med här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=idabom



Helt gratis också! :)

2011-02-11 @ 01:48:57
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Kina och Alf

Hej på dig, Viveka. Kylan består, även här nere och snön vräkte ner förra dygnet. Idag hoppas jag det blir lite uteliv. Få se om Kina vill och orkar. Hon är inte så pigg f n. Mona kommer ner på torsdag och sla fylla 70. Vi hoppas att du kan få vara ute och promenera lite idag. Kramar på dig!!

2011-02-12 @ 09:07:51
Postat av: Siw

Hej Viveka, tappra tjej! Hoppas det onda bara berodde på vattengympan, att du får må skapligt

och att du kan vara ute och röra på dig.

Jag kom hem igår från Tylösand. Lena o jag hade

tre fantastiskt härliga dygn.(Lika bra som förra året) Här håller kylan i sig. Trodde ett tag att våren var på gång, men nej, nej, nej. .mer snö

o kyla blev det. Fast allt har två sidor. Nu kan det bli mer skidåkning. Inte dumt.

Var rädd om dig! Varmaste kramen/ Siw

2011-02-13 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0