Torsdag 15 dec

Med uppbjudande av alla krafter lyckades jag ta mej ur sängen och då var klockan redan halv tio. Jag blir bara tröttare och tröttare...
Igår var ju en trevlig dag, Johan Sellin kom vid  lunchtid och  då kändes det naturligt att bjuda honom pä mat, Karins Goda Soppa från frysen,  roligare om man är minst två som  äter tillsammans. Så mycket bättre.....sen blev det soffan och syrgas..
Nåja åter till imorse, var så risig när telefonen  ringde. trodde faktiskt att jag skulle bara vända mej om och fortsätta att sova. Men den stora avtackningsdagen var idag, Roger, Pucken och jag). Jag samlade mej och bet ihop och tänkte på nåt annat. Kl 12 kom Roger S och  hämtade mej. Det var  såå kul att träffa  "mina" killar, alla var så glada och jag har fått så många kramar, dom borde räcka ett  långt tag framöver.
När vi ätit julbord färdigt så blev det avtackning och det tog väldigt lång tid, jag har ju varit anställd i nästan 41 år och det har runnit många liter  under den tiden. men iaf det var väldigt trevligt och jag är så glad att jag lyckades mobilisera alla krafter och deltaga. Många vackra ord fälldes över mej och det var svårt att inte gråta....
Nu är jag så trött, soffan väntar på mej, god em  kära ni!
Viveka
PS. Jag fick ett dussin Rörstrand kaffekoppar, ett ljus,  en medalj och ett diplom DS

Kommentarer
Postat av: Marléne

Så glad jag är för din skull att du orkade iväg trots allt. Kan förstå att tårkanalerna är rensade nu ;)

Jag önskar att det gav dig massor med kraft så att i morgon när du vaknar så är du pigg som en lärka..

Många kramar från oss :=)

2011-12-15 @ 19:39:34
Postat av: Siv

Hej!! Jag hörde av tjejerna i köket att att du var där ville gärna gå in o träffa dig men jag ville inte störa... Va bra att du äntligen fick bli avtackad o uppvaktad... Hoppas julmaten smakade



Kram vi hörs Siv

2011-12-15 @ 23:08:35
Postat av: Carina

Jag förstår att det var festligt att träffa dina killar igen. Sov så gott nu & vakna lite piggare imorgon. Kram fr Carina

2011-12-15 @ 23:29:45
Postat av: AnnaLisa Nyberg

God morgon!

Vilken trevlig dag för dig.

Du har nog varit en riktig energispruta på ditt jobb förstår jag. Roligt att dom visar dig sin uppskattning för det är du värd.

Kramen AnnaLisa

2011-12-16 @ 09:00:57
Postat av: Ida

Klart du skulle bli uppskattad, men å andra sidan är du ju alltid uppskattad av de som förstår att värdera den underbara person du är! Kul att du kunde vara med. Hoppas du får må bättre snart och vara pigg! Många kramar!

2011-12-17 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0