Tisdagkväll Grattis Karin!

Ja så småningom kom jag hem från Sunderbyn tack vare Åsa, min pärla (är jag pärlemor då?) Nu är det uppehåll med Afinitor åtminstone till efter nyår. Det jag har är mycoplasma i mina lungor. Tyckte väl att det räckte med cancer, men icke det. Nåväl detta ska väl kunna botas. Har fått nån sorts antibiotika i 15 dagar. Jag hade verkligen planer för denna vecka, tänkte åka till Bishop Arms för det månatliga träffen den 21:a varje månad. Men det lutar åt att jag får bli hemma. Jag måste ha syrgas ett tag till.
Tur i oturen att vi inte ska fira nån traditionell jul i år, det har vi gjort bort redan.
Nu ska jag sent om sider in i duschen...
Godnatt alla mina vänner.
Överstinnan
PS Hans E roligt att se dej på min blogg..

Kommentarer
Postat av: Carin Hessmo

Välsignade Viveka! Om inte du är katten med 9 liv så då vet inte jag. Du är helt otrolig! Du slås omkull och reser dig igen, har aldrig varit med om maken. Någon däruppe måste verkligen gilla dig, precis som det är många här nere på jorden som gör det. Jag niger djupt för din styrka. Ha nu ett skönt avslut på detta år och en bra början på nästa.

Många kramar.

2011-12-21 @ 09:47:52
Postat av: Karin

Hej vännen! Vad bra att du slapp bli inlagd på sjuka huset...Bättre att få vara hemma och få kurera dig.

Ja du har pärlor till barn, och så klart har dom att brås på.....

Krya-på-dig-KRAM

Karin

2011-12-21 @ 10:15:33
Postat av: Siw

Kan bara skriva under på vad Carina skriver. Du är fantastisk! Önskar dig allt gott och en skön jul.

Kramar/ Siw

2011-12-21 @ 10:20:52
Postat av: Gunilla

Va skönt för dej att få komma hem å slippa sjukhuset på julen,bättre få kurera sej i hemmamiljö.

Vi åker torsdagmorgon till vårt julfirande.

Önskar er en skön jul.

Kramar /Gunilla

2011-12-21 @ 12:17:56
Postat av: Hans E.

Har under lång tid följt din blogg, ibland har det varit roligt att läsa din blogg men för det mesta så har jag lidit med dig. Samtidigt vet vi ju alla att elfte budet är skrivet med tanke på just dig! Får önska en så God Jul som möjligt.

Kramar.

2011-12-21 @ 12:53:30
Postat av: Marléne

Håller med Carin till 100 %, du är verkligen stark :)

Njut så gott du kan hemma i soffan tills dessa rackarns Mycoplasmor försvunnit. Stor kram från oss

2011-12-21 @ 14:13:34
Postat av: Mona G-son

Tusen tack för trevlig eftermiddag+fika. Det finns mycke att minnas och prata om. Ha en bra jul!

Kramar

2011-12-21 @ 19:43:26
Postat av: Karin Jönsson

Kära kusin önskar dej och din familj en skön och lugn helg.

Kram

2011-12-22 @ 09:23:31
Postat av: Kerstin Westerberg

Vi hoppas du får en jättefin jul i alla fall.

Kramar från oss/Kenneth o Kerstin

2011-12-22 @ 13:45:51
Postat av: Ida

Vilket tramsigt inlägg ovan kl 21.58, vad är det för barnrumpa. Men vad härligt att du fick komma hem! Jätteskönt. Hoppas antibiotikan hjälper nu! KRAM!

2011-12-22 @ 22:15:13
Postat av: Jag själv

jag har tidigare skrivit att den som inte kan stå med sitt namn kommer jag att plocka bort. Kommentarerna är riktade till mej eftersom det är MIN blogg. Den som inte kan stå med namn behöver inte skriva alls!!!

2011-12-22 @ 23:08:24
Postat av: Ida

Nu ska du inte vara så hård faster, det kanske är en stackare som inte kan stava till sitt eget namn! Och då är det ju inte så lätt ;-)

2011-12-22 @ 23:49:04
Postat av: Kina och Alf

Ja, så har vi ätit tidernas godaste ärtsoppa. DIN! Bildbevis förmedlas via mejl alldeles strax.

Vi tänker på dig. Stora kramar...

2011-12-23 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0