Onsdag 7 dec

Vilken dag! Har varit till Bergnäset och Edgar & Gustin och köpt knivar idag! Vilka fantastiska människor dom är!
Man känner sej verkligen välkommen....och vilken tur jag då hade, jag behövde inte ens köra dit, jag fick skjuts!
vilken energipåfyllning!! För att inte tala om allt detta goda fikabröd som vi bjöds på!
Väl hemkommen fortsatte jag med att tvätta soffdynorna, dvs, tyget, som jag påbörjade på fm. Det har ju suttit på nåt år eller så, läser 2007 på kvittot, så nog är det väl dags.
Men nu är det dags att gå isäng. Konstigt nog så mår jag alltid  sämre på morgnarna, tycker att det borde vara tvärtom. Men nu blir det Stockholm imorgonkväll, hoppas hoppas hoppas att jag pallar med det, det skulle vara så roligt. Ska träffa Kina & Alf på fredag och sen får vi se hur det blir. Killarna ska på hockey och vi ska gå på nån revy, det lär nog finnas nåt för oss tjejer.
Bara man inte glömmer några medikamenter ifall det händer nåt.
Godnatt alla nära och kära/Viveka
"Smärtan betyder ingenting i jämförelse med glädjen över att ha fullgjort min plikt"

Kommentarer
Postat av: Siv

GoMorron min vän!! Hoppas hoppas att du får må bra och kan njuta av resan..Hälsa!!



Kram Siv

2011-12-08 @ 06:50:35
Postat av: Gunilla

Hej min vän!

Hoppas att ni får en trevlig weekend i Sthlm,

och att du får må bra.

Kram Gunilla

2011-12-08 @ 10:46:45
Postat av: Carina

Önskar dej & Rolf en härlig helg i huvudstaden.

Råkar du glömma nått så finns det du behöver säkert där :)



Kram / Carina

2011-12-08 @ 10:48:13
Postat av: mie

Ha det så kul i storstan, hoppas ni hittar nån bra revy. Kramar från Mie

2011-12-08 @ 10:54:45
Postat av: Vinsalisa

Tvära kast i ditt liv...från tvätt av soffdynor till revy i Huvudstaden....önskar dig en toppen helg i storstan!!!

Kramisar!

2011-12-08 @ 12:44:39
Postat av: Siw

Stockholm. Vad kul! Vi stöter kanske ihop på fredagkväll. Vem vet? Lena o jag ska gå på Dramaten.

Hoppas ni får en riktigt trevlig och smärtfri helg.

Kram, kram/ Siw

2011-12-09 @ 10:19:05
Postat av: Ol@

Hej!

Fick bloggadressen av min storebror. Har läst din resa och kan bara säga att du är den starkaste och mest positiva människan jag känner. Hoppas vi ses snart.

Puss och kram!

Ol@

2011-12-14 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0