Lördag 17 dec

Efter en tung förmiddag så repade man både mod och ork för att delta i stora familjemiddagen på Norrigården. Vi blev 22 stycken som åt och drack gott. Ett julbord som varmt kan rekommenderaas. Det var alltså julbord nr 2 och jag tror inte det blir nåt fler i år. Känns skönt att ingen behöver stå och laga en massa mat som ingen vill ha ..till slut.
Men iaf, vi satt i tre timmar och bara åt och åt och åt.  Sen träffade jag Britta Olsson från Vuollerim och det var ju extra roligt.
Nu är jag återigen i syrgas och andningen har lättat. Ska titta på sista avsnittet av "Så mycket bättre" det är mitt favvoprogram.
Har hållit på med lite julklappar,det är alltid roligt, men plötsligt så blir det smolk i bägaren, nån som inte vill ha nåt och då känns det tungt. Men man kan ju inte tvinga på nån nånting....
Goderafton
Viveka

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen!vad roligt att du var med i matchen....

Du är bara så duktig !!!! Biter ihop och gör ditt bästa! En eloge till dig du norrlandsfura !

Norrlandskaramen / Karin

2011-12-17 @ 22:27:53
Postat av: Irene

Kanske kan det bli ett litet, litet julbord till, om vi har turen att se dig i Kronidan under julen. Som du vet är ju som vanligt alla i familjen välkommna hit på besök. Kram.

2011-12-17 @ 22:33:41
Postat av: Ingela

Vännen! Tack för en riktigt härlig myskväll, att inte behöva göra någonting, bara slappa.Hoppas Du får en skön natt.Bamsekram

2011-12-19 @ 00:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0