Torsdag 4 aug

Ja då kom vi hem från Piteå. En trevlig resa, men allt har ett slut. Bytte kassett och bandage på måndag. Jag får väl säja att Åke sköter sej ganska bra, inget läckage.
När natten kom så blev det ingen sömn för mej, alldeles för mycket att fundera över. maken for till golfbanan på tisdag morgon och jag och min syster blev bjuden på lunch av Mats och Monica. Mycket trevligt.
Onsdag maken till golfbanan igen och jag blev bjuden på lunch hos Ingela. Tack vännen!
Kvällen tillbringade vi hos våra goda vänner i Kusån, övernattning i Dagny.
nu får man se fram emot lördagkvällen och Tom Jones. Man får väl göra som ungdomarna i Piteå, koppla ihop sej i en lång rad och tränga sej förbi och parkera längst fram.....undrar om jag ska ta med några läckra stringtrosor och kasta upp på scenen???? Vore egentligen ganska kul.
Roger, min älskling, ringde idag och gav mej instruktioner på ny medicinering, det blir varannan dag 5 mg och varannan 10 mg, en test som får pågå ett par veckor, sen blir det väl koll igen på DT.
Nu ska jag lägga mej på soffan en stund
Ha dé
Viveka

Kommentarer
Postat av: Riddarn

Åk till gamla jobbet o ta några gröna kortfillingar att kasta i nian på Tom. Låter skojigare än ett par stringtrollor. Åker till ökenlandet på måndag. Sköt om dig.

2011-08-04 @ 22:29:02
Postat av: marg

Hello vännen! Vi har varit på landet idag. till lunch kom Natalie och Simon och vi åt ute och invigde trädgårdsmöblerna. Nu är det dax att gå och lägga sig. Ha det bra, god natt och sov gott

kram marg

2011-08-04 @ 23:05:11
Postat av: mie

Hej igen

Du tog väl med dej stringtrosorna och slängde upp till Tom, förstår inte att rumpan blir större med åren, om jag hade varit där blev det nog rosa kärringtrosor som kastats upp, ha ha. Kram igen

2011-08-08 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0