Tisdag 16 aug

Igår var det provtagning, kassetbyte, spolning av porten och omläggning kl  10 på Björknäs VC. När sköterskan hade påbörjat vad hon skulle göra så kom Kenneth Widäng in och ville absolut ha rummet så det slutade med att jag fick åka hem och sköterskan kom efter och fixade allt i soffan min. Anmärkningsvärt i stora mått!
Man tror inte att det är sant, men det är det.
Vid lunchtid for Margarete och jag till Luleå. Det blev inte så mycket shopping för min del men Marg köpte det hon skulle. Det är så kul att se och delta när andra hittar det dom vill ha.
Vi hade iallafall en trevlig lunch på Bistro Norrland. Tack för den Marg!
Kom hem sent om sider och därefter drog jag iväg till Kronidan, där jag har en säng till  mitt förfogande.
Idag har jag  varit till Kurt en stund och sen till mamma.
Men nu är det kväller och jag ska se filmen Pianot.
Bilder på mamma
Söta mor snart 98....lite för mager men ändå...

Kommentarer
Postat av: bitty

Tack, för att du lever ditt liv fullt ut! Fortsätt med det!Pussa din söta mamma från mig, Go for it !

2011-08-17 @ 00:44:01
Postat av: bitty

Tack, för att du lever ditt liv fullt ut! Fortsätt med det!Pussa din söta mamma från mig, Go for it !

2011-08-17 @ 00:44:33
Postat av: Bitty

Jag vet inte varför det kom dubbelt! Men bra saker kan aldrig upprepas för ofta! Puss o Kram!!

2011-08-17 @ 00:48:00
Postat av: Marléne

Söta lilla mormor :)

Kul att det ordnade sig med sköterskan.

Och även att du o Marg fick en bra dag.

Stor kram från oss

2011-08-17 @ 19:55:05
Postat av: Jea

Men oj vad hon/ farmor har blivit tunn! Lilla gumman nästan försvinner, hon som hullat upp sej så rejält tidigare.

Tror nästan jag ska skicka upp mina mediciner så ni båda får hulla på er. Jag... harkel har problem att vidden på mina kläder inte räcker... hostar till MEN, annars har vi fint väder! ;-)

Nu är det dax att släpa ut hunden i natten å sen försöka få sladdriga kroppen att inte glida ur sängen. Aladåben ska sova. Kram på dej stål-faster. :-)

2011-08-18 @ 02:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0