Torsdag 28 april

Älskade Maria, idag skall Du begravas och jag orkar inte följa med och ta avsked av Dej......jag är alldeles för svag. Det är så sorgligt..hade velat vara med. Det är natt nu och jag kan inte sova. Har fått alla mediciner jag skulle ha men det är alldeles för många tankar som snurrar i huvet.
Dagen i övrigt har varit bra, många besök, så många att jag missade att ringa min kära Mona att det var ok med hennes besök när hon ändå var i huset, synd!
Maken har varit här i kväll men han åkte hem, hade väl nåt att pyssla med och jag har så mycket sår i munnen att jag inte kan äta nåt....igen, snart åtta dagar utan fast föda, men jag får näringsdropp hela tiden så det går ju an.
Nu ska jag försöka sova, Jill , min gulliga goa nattsköterska har suttit hos mej en stund, känner mej lite ängslig.
Hoppas på en någorlunda natt
Godnatt alla nära och kära
Viveka

Kommentarer
Postat av: gogo

Hej Kara, kara Syster Yster...ar du hemma pa lordag? Jag kommer och halsar pa om du vill...



2011-04-28 @ 02:03:01
Postat av: Siv

Hej min vän!! Hoppas du kunnat sova inatt och att du får en bra dag trots att den blir tung.....

Kul att träffas igår hoppas att det blir snart igen

Kramar från Siv

2011-04-28 @ 05:22:04
Postat av: Jea

Livet är ingen dans på rosor precis... :-( Fy, vad ni har det tufft. Å inget kan man göra för att hjälpa er.

Kram på er, å en stor kram till dej faster. <3

2011-04-28 @ 09:03:05
Postat av: Anonym

Våra tankar går till dig/ Åsa och Inga-Lill

2011-04-28 @ 10:25:15
Postat av: Mona

Tänker på er alla idag. Lite extra på Ante och barnen nu denna tunga dag & många dagar framöver som oxå kommer vara tunga ett bra tag.



Vad bra att du hade många besökare igår. Inte var det nån fara att du missade att ringa upp mig. Jag kommer en annan dag ist. Köpt en liten skydds ängel till dig som jag tycker du ska ha hos dig som vakar lite extra över dig vännen.

Många KRAMAR till dig och din familj Viveka.

2011-04-28 @ 10:50:34
Postat av: Göran

Många kramar till dig.

2011-04-28 @ 12:32:13
Postat av: Marléne

Kära moster, inte är det alltid lätt..

Jag har tänt ljus till Maria från oss och ett speciellt från dig som står här ute i solen, jag hoppas idag att det är tanken som räknas.

Stor stor stärkande kram till dig

2011-04-28 @ 14:39:14
Postat av: Denis o Birgitta

En tanke

En kraft

En vilja

Vi skänker allt som vi bara kan...

Kramar till dej och din familj Viveka.

2011-04-28 @ 15:35:49
URL: http://kronidan
Postat av: RIddarn

Elfte budet verkar vara något för de flesta att ta efter. Jag är imponerad av din styrka att se framåt och lider samtidigt med dig och de dina i sorgen efter Maria. Jag o sonen är i Funäsdalen o pysslar med världsliga ting såsom skidåkning i vårsolen.

Trots att jag inte hälsat på sedan länge så tänker jag på dig varje dag och önskar dig det bästa du kan få.

2011-04-28 @ 17:55:50
Postat av: Mats & Monica

Våra tankar finns hos Dig och Ante med familj på denna sorgens dag! Stora kramar från M&M

2011-04-28 @ 20:17:33
Postat av: Fia

Hoppas du har fått sova och fått lite ork.

Har tänkt på er "där upp" idag.

Många kramar från oss!

2011-04-28 @ 22:41:03
Postat av: Ida

Jag tror att Maria vet att du fanns med i själ och hjärta. Man kan inte rå för att man är sjuk, och hon hade nog inte velat att du skulle må dåligt över det. Kämpa på! Tänker på dig hela tiden och skickar många varma kramar.

2011-04-28 @ 23:24:11
Postat av: Britt-Marie

Älskade Viveka - och Ante...vad ska man säga/skriva - det finns inte ord, men tänker mycket på er. Och håll ut Viveka, du är INGEN loser /Stor stor kram från B-M

2011-04-28 @ 23:49:03
Postat av: Carin Hessmo

Ibland blir ord så fattiga och ett sådant tillfälle är nu. Vad kan man säga till en person som själv befinner sig i en minst sagt jobbig situation p g a sjukdom och samtidigt har en ung nära anhörig att sörja. Dubbla bördor som vem som helst skulle digna under. Tänker mycket på dig, det är allt jag kan säga. Kram Carin

2011-04-29 @ 09:42:19
Postat av: Maria Wasall

<3 <3 <3

2011-04-29 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0