Tisdag 19 april

Hej!
Har haft trevligt besök av Karin. Och som vanligt kommer hon aldrig tomhänt. Det var goda mackor, alla möjliga små tuber för händer och fötter, hud och hår.
Natten har varit hyfsad, jag har inte haft särskilt ont men blodgaserna ligger alldeles för lågt så jag får med mej syrgas hem. Kommer ihåg att min pappa hade syrgas dom  fyra sista åren han levde.
Samt  att blodvärdet är dåligt så det blir två påsar nu på eftermiddan. Dessutom skall jag på hud för att kolla mina utslag som jag har på brösten.
Bara jag får komma hem i morgon............
Kram/Viveka

Kommentarer
Postat av: Karina Jönsson

Hej! Jag håller tummarna att du får åka hem imorgon och att du får en riktigt bra Påskhelg!



Kram Karina m fam

2011-04-19 @ 15:10:14
Postat av: Karin

Hej Pv..Har du varit duktig och ätit upp den andra mackan oxå...? Tuberna var för " huvud axlar knä och tå..."

Kramen förstås!

2011-04-19 @ 19:15:24
Postat av: Eva R

Hej!

Jag håller oxå tummar å tår för dej! hoppas att du får åka hem och får må bättre nu i påsk!

Skickar en påskkram till er båda!

2011-04-19 @ 21:58:21
Postat av: Britt-Marie

Älskade Viveka, tänker mycket på dig, men också haft fullt upp med min mammas bortgång - har nu tömt våningen, pust o stön o stånk. Nu ser MIN lägenhet ut som en naturkatastrof eller typ krigszon med en massa prylar...men det är ju världsliga problem. Stor kram Viveka och hoppas att du/ni får en trevlig påsk <3

2011-04-20 @ 00:15:43
Postat av: Ingela

Hej min vän!Hoppas att Din natt varit bra. Jag är så glad för vårt långa samtal. Hoppas att Du orkar med, det Du föresatt Dig idag. Du är så stark, trots Din svåra situation. Bamsekram Ingela

2011-04-20 @ 09:29:17
Postat av: Siv

Hej!! Ville bara önska dig Glad Påsk och hoppas att

du snart får åka hem... Kram Siv

2011-04-20 @ 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0