Fredag 1 april......

.....och jag har inte blivit lurad idag! Inte vad jag vet i allafall. Men veckorna bara rusar iväg. Är det verkligen bara 52 fredagar på ett år? Jag tycker att dom kommer snabbare än dom andra dagarna.
Vad har man gjort i veckan som är värt att berätta?
Min granne Marg och jag for en sväng till Luleå, köpte två nya bh, himmel vad min bysat har krympt. Från 80 E till 75B. Sen åkte vi till Gammelstad och fikade.
Var till frissan Ulla i går, jag blev supernöjd, men sur!!!! Maken  "såg" inte att jag blekt slingor och gjort nya fina ögonbryn, det ska han "få" för! Nåväl vi var på ölprovning på Opalen med Bitte och Torgny, verkligen trevligt! Nanne Grönvall var där och sjöng.
Och nu ikväll har vi haft goda vänner på middag, en trditionell kålpudding på älgkött och det var riktigt smarrigt.
Men nu är kroppen slut, här ska sovas.....länge.....ska bli skönt, nedräkningen har börjat, Sutent slutar på söndag!
Underbart!
Godnatt alla nära och kära
Viveka högst upp.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Go for it Viveka!

Imorgon hem till Mammas våning och röja/dela upp där hon/vi bott sen 1966 - pust

2011-04-02 @ 00:40:58
Postat av: marg

Nu är det söndagkväll och jag skulle bara säga stor kram & god natt min vän

marg

2011-04-03 @ 20:13:57
URL: http:// http://margarete.hultin.cc
Postat av: Kina och Alf

Vi är med dig och Ante och hela familjen i er sorg.Kina sitter här just nu och fibblar med sin mobil och försöker skriva ett sms till dig. Vi är båda lika tafatta, precis som man blir när man nås av sorgebud. Men vi vill inte bara sitta tysta här i Hammarbyhöjden. Vi känner med dig och hela din familj, Viveka! Det ska du veta! Vi ses i mitten av Juni. Jag hoppas att kunna komma upp då. Kina stannar hemma. Kram

2011-04-05 @ 20:17:05
Postat av: Siv

Hej min vän!! Ni finns i mina tankar.. Kram Siv

2011-04-05 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0