Tisdag 28 sept

Nu börjar naglarna lossna, ett tecken på biverkningar av Sutent. Hoppas att det angriper där det ska!
Idag har jag varit på en långpromenad i detta fantastiska väder. Satt en stund nere vid älven och längtade tillbaka till sommaren, för jag hade ingen sommar i år.
Men jag har  varit ganska kretiv, har målat ett skåp...gissa vilken färg! Vitt så klart, finns inget annat som passar.
Det blev bra om än inte hundra men ändå. Sen fick jag besök av Siv(från Älvsbyn) och vi hade en mysig fikastund. Har kokat äppelmos, som är min favvo till morgongröten. Har gjort ett uppehåll med droppet nu för jag äter ju allt(och lite till) och har ju ökat i vikt så det är ju lite lyxigt att öka på med dropp.
Ska på en tjejutflykt i morgon, om det skriver jag då.
Nu väntar sängen..och maken!
Godnatt!
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. Det är mysigt med tjejträff, det är alltid trevligt tycker jag. Hoppas ni får många goda skratt. Vi har det bra här, börjar äntligen bli färdig med första rummet i källaren. Vi som skulle vara färdiga med hela innan sommaren! Men det blir aldrig som man tänkt sig. Ha det riktigt trevligt i morron. Hälsa pappsen. Kram kram!

2010-09-28 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0