Söndag 26 sept

En vecka med Sutent och utan biverkningnar hittills. Ja naglarna har tunnats ut och är bara som skinn förstås.
Var och köpte mej en varm vinterjacka  igår innan vi stack iväg till IKEA och köpte bordet som vi tittat på tidigare. Men mattan som vi föll för var alldeles för stor, så det blir att hitta nåt annat.
Vilket kanonväder det är idag! Nu blir det en lång promenad!

Ikväll ska jag ju ha näringsdropp igen. Det börjar kännas lite onödigt nu när jag äter, men det är väl bra med alla vitaminer och sånt som finns i.

Ha en trevlig söndag
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Härligt att du är i gång! Och långpromenad idag ska det bli i finvädret. Här är det mulet och rätt svalt. Man får väl värma sig på Söderstadion dit jag går och ser fotboll kl 16 idag - BBK mot Hammarby TFF. Jag brukar se en match om året med BBK och i år kom tillfället nu. Ska se den ihop med Micke Selini, som bjuder. Kina får det lugnt ett par timmar! Kramar...

2010-09-26 @ 11:03:38
Postat av: Anonym

Härligt att ni tog er tid att vara förbi och tusen TACK... för grytan som kom väl till pass redan idag efter storbaket (64 mjuk-kakor) Vi måste planera in en grillkåta-kväll framöver /isakssons

2010-09-26 @ 21:15:15
Postat av: marg

Ja, vilken strålande dag! Vi var på landet hela dagen. Jag packade in för vintern. B. tog upp potatis. Jag satt länge i solen och tittade på de vackra färgerna.

Ha det bra, god natt min vän sov gott.

Kram marg

2010-09-26 @ 21:35:35
Postat av: Marléne

Så kul att höra att du sluppit biverkningarna. Vi hoppas nästa vecka blir lika bra. Så kul att du är så pigg att du kan vara på Ikea och shoppa, det brukar vara riktigt kul.

Stor kram från mig

2010-09-26 @ 21:41:55
Postat av: Britt-Marie

Skönt att höra att du mår skapligt och kan vara ute och promenera och besöka IKEA! Själv har jag tillsammans med väninna varit i svampskogen - skaplig fångst, men inget att göra vågen över. Kram och sov gott Överstinnan! /B-M

2010-09-26 @ 23:30:09
Postat av: Siv

Hej min vän!! Tack för en trevlig stund och för ä-moset som jag fick....Ha det bra vi ses o hörs



Kram Siv

2010-09-28 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0