Söndag 12 sept

En dag i lugnets tecken. Har lite ansträngd andning så det gäller att inte springa så långt, ska på lungröntgen om en vecka och jag hoppas att jag "håller ut" till dess.
I fredags var Åsa med mej och  hjälpte mej med allehanda ekonomiska spörsmål, ppm sparkonton mm mm Hon är ju så duktig på allt sånt. Sen blev det lunch på stan och lite shopping, en härlig dag!
Igår for maken och jag till IKEA en sväng, mattan som vi ville köpa fanns inte, så det blev det vanliga, servetter, värmeljus, badlakan mm. Men det var nog så tröttsamt, jag sov i bilen hela vägen hem.
Hade en trevlig fikastund med trapphusets damer på eftermiddagen. Alltid lika trevligt
Nu har mattanten(sköterskan)  varit hit och kopplat på droppet men nu har jag bestämt att bara ta det
varannan natt för jag har gått upp två kilo, yippie! Trodde aldrig att jag nån gång i livet skulle jubla vid en viktuppgång, jag som bantat hela mitt liv.
Nu är det kväller, godnatt!
Frun högst upp.

Kommentarer
Postat av: Vinsalisa

Härligt att höra!!! Jag är ledig mån-ons..kom ut til byn.

Natti natti

2010-09-12 @ 21:56:38
Postat av: Kina och Alf

Grattis till viktuppgången. Man ska vara rädd om sina kilon - åtminstone trivselvikten.

Nu är det tidig morgon och höstfukten syns på rutorna. Vi låter snart lotten gå till vila för vintern och ser fram emot en ny vår. Kramar kommer här från Hammarbyhöjden!!

2010-09-13 @ 05:43:45
Postat av: Siv

Gomorron!!´Kul att höra att du gått upp i vikt



och verkar ha haft en bra helg



Snart till jobbet Kram vi hörs Siv

2010-09-13 @ 06:21:36
Postat av: Carin Hessmo

Vad trevligt att läsa att ändå verkar ha kommit lite loss ur eländets klor. Tänk att du har gått upp i vikt. Förstår faktiskt att du jublar. Glömmer aldrig när jag som 16-åring vägde 46 kilo. Jag blev ju gravid då och under graviditeten gick jag upp 20 kilo. Då jublade jag. Hade försökt med allt för att gå upp i vikt innan, därför fick jag ta till tunga artelleriet. Hoppas du får må bättre nu en lång tid. Du tar dig för att göra en massa saker och det är fantastiskt. Varma hälsningar kommer här.

2010-09-13 @ 10:05:52
Postat av: Anonym

Choklad är jättebra för vikten / Åsa L

2010-09-13 @ 15:33:00
Postat av: marg

Jag tyckte väl du såg tjock ut när vi sågs idag, ha, ha! tack för bären kära vän.

Kram och god natt

marg

2010-09-13 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0