Lördag-söndag 30-31 okt

I natt ställer jag om klockan, dvs ställer tillbaka den en timme. Det känns som en evighet sen man ställde fram den.
Alla som har svårigheter med om den ska fram eller tillbaks, tänk på trädgårdsmöblerna! Men då frågar sej vän av ordning: Vi som inte har några trädgårdsmöbler, hur gör vi?
Det har gått en hel vecka sen jag skrev sist och ibland blir jag nästan stressad när jag ser datorn och inte har lust att skriva. Det känns som det är bara jämmer och elände när jag ska plita ner några rader. Ibland mår jag så dåligt och då är det trist att skriva. Det kan ju inte vara kul för er alla att läsa om det. Men nu har jag i allafall ätit mina Sutent en vecka, jippie, jag har "bara" tre veckor kvar av den här kuren och biverkningarna är minimala.
Det är lite tvetydigt för "ont ska med ont fördrivas" sägs det ju.
Dagarna går, jag promenerar och försöker leva som vanligt. Vissa dagar får man hitta på nåt kul, som i onsdags, då fick man åka buss och bilnyckeln var biljetten. Då åkte Karin och jag till Piteå. Skönt att låta sej sövas av bussens vaggningar.
I kväll har vi varit till Coop Arena och njutit av Björn Skifs. Helt fantastisk show! Men gud vad liten han är! Efter det var vi bjudna till goda vänner på middag. Synd att Rolf inte kunde bli kvar, han var tvungen ut och sanda i slasket.
Nu väntar sängen och en ny dag i morgon. Hur var det ?  Livet är inte dagarna som går utan dagarna som man minns! Hoppas att mitt minne består länge länge än.........
Kram och god natt!
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Hej där uppe! Härligt att du är ute i svängen. Flisan och jag har roat oss idag här hemma. Hon är en rolig tjej. Kan inte sova för cortison som jag äter, det blir man pigg av. men sov gott och god natt till dig, vi ses imorgon.

Kram marg

2010-10-31 @ 00:58:12
Postat av: Cat

Du behöver inte ha dåligt samvete, vi blir bara så glada när du skriver! Skriv när du har lust, det räcker så. Du behöver heller inte känna att du håller på att författa klagomuren, för det finns alltid något klokt, härligt eller tjuvroligt när du skriver. Såg du Thomas Di Leva igår? Att se alla de andra artisterna tolka honom var härligt tycker jag. Min favorit var Petter, med Berghagen som god tvåa. Ett underhållande tv-program tycker jag. Kram!

2010-10-31 @ 08:55:12
Postat av: Karina Jönsson

Hej!

Vi var också och såg Björn Skifs. Vilken show!

Vad bra att biverkningarna håller sig på låg nivå.

Ha det bra!



Kram Karina m fam

2010-10-31 @ 12:14:40
Postat av: Kina och Alf

Hej på dig! Hörde nyss Ronny Eriksson på ljudbok - De norrbottniska satansverserna. Där påstår han att det behövs då inga trädgårdsmöbler i Piteå - sommartid sitter man på sparken. Nu är det dystra november - årets tråkigaste månad. Har vi bara tagit oss igenom den så vänder det snart, vintersolståndet om 52 dar. Kramar...

2010-11-01 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0