Fredag 1okt

Tänk att det är oktober redan, och lika fantastiskt väder. Hoppas vi får ha det kvar ett tag till.
Livet går upp och ner. Igår var jag på en promenad ner på stan. Var bjuden på lunch hos Ingela. Synd nog så blev jag så trött och sliten så hon skjutsade hem mej och då blev det viloläge resten av dagen. När jag blir så där trött så blir jag så ledsen samtidigt och då slutar tårarna aldrig att rinna.......det är så många tankar som far runt i skallen. Min kära sonhustrus sitaution, hela  familjen, jag själv...man undrar hur det ska gå.
Det är alltid värst när man är ensam hemma.
Nu är det ny dag och jag har promenerat i skogen. Har varit till lönekontoret (i "mitt" gamla hus) och träffat Ewa Palmgren. Kul. Nu ska jag lägga mej och lyssna på en bok.

Kram och hej
Viveka

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Hej Vivecka! Håller med dig, att vi har haft så fina höstdagar,hoppas det håller i sig i helgen också.Håll nu vikten och humöret uppe och fortsätt kämpa även om det känns tungt vissa stunder.Många tankar och kramar till dig (och "gubben")önskar dig /er en riktigt skön helg./Rigmor

2010-10-01 @ 15:08:20
Postat av: Kina och Alf

Jaha, Viveka! Nu är de´kväller och även vi ska gå och lägga oss med varsin talbok. Kina har fixat så att vi beställer via nätet på Stadsbiblioteket så skickar de hem dem via Posten. Och när vi är klara så lägger vi dem på postlådan. Fina höstdagar har det varit och vi höststädar lotten nå´n timme om dagen. I morgon em ska vi möta Nils och Mona ute på Arlanda. De har varit och seglat i den grekiska övärlden medan vi landkrabbor har stått stadigt i myllan. Vi tänker på dig och önskar dig allt väl. Stora kramar far genom luften norrut...

2010-10-01 @ 21:26:16
Postat av: Siv

Hej vännen!! Jag tror jag förstår hur det känns.

Själv däckad i influensa (en baggis) men tårar strömmande hela tiden.. Bara att ringa hur mycket o när än du vill om du känner för det.. Du vet ju vad jag sagt..För dig har jag alltid tid Kram o sov gott Siv

2010-10-01 @ 21:42:24
Postat av: marg

Hej min vän! tråkigt att du inte var pigg igår. Det var ju en fin dag idag igen! Vi åkte till landet och jag vinterfövarade allt i huset, skönt att det är klart. B. tog upp potatis, (det tar visst aldrig slut). God natt och sov så gott

kram marg

2010-10-01 @ 23:57:09
Postat av: marg

hej Viveka! Hoppas du är piggare idag. Jag har varit hemma idag och stökat och städat osv. hela dagen. Nu är jag trött. Konstigt vad mycket mindre man orkar när man blir lite! äldre!

Kram och god natt, vi ses imorgon

marg

2010-10-02 @ 22:55:03
Postat av: Carina

Hej vännen ! Hur har Du det ? Du vet var jag finns & du kan alltid skicka ett sms så ringer jag upp och surrar bort en stund. Kommer hem under några dagar om 1 måndad, längtar något !

Varma kramar till dej fr mej // Carina

ps: Hälsa maken

2010-10-04 @ 12:27:13
Postat av: Siv

Hej!! Hoppas du hade trevligt med dottern igår och att du fortfarande mår ganska bra.... På jobbet idag

Ha en bra dag Kram Siv

2010-10-05 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0