Söndag 14nov

Men va nu då? Skriver två dar på raken! Har varit en bra dag, har minskat morfinplåstren från 250 till 225mg och var beredd på att öka på om det inte skulle funka, men det har inte varit nån skillnad. Bra om man kan få ner styrkan utan att bli smärt-tokig.
Vi har sovit länge idag och då menar jag l-ä-n-g-e! Efter en sen frukost begav vi oss till ett skitigt ställe och tvättade bilarna. Det gällde att stå stilla, rakt upp och ner annars fastnade man i nån dynghög. Men bilarna blev rena och fina.
Trebarnsfadern tillika tvåbarnsmorfadern Rolf firade "Fars Dag" med att i sin nya tröja, gåva av frun, nya jeans, köpt själv, laga en fantastisk god kycklingmiddag. Det var manligt!!
Har börjat tänka mer och mer på att jobba 50% och då får man ju hoppas att Sutenten inte ställer till det mer än tillåtet. Ska vänta till månadsskiftet och se hur det är då. Kruxet är att man måste sova så mycket, kroppen orkar inte riktigt hänga med från morgon till kväll. Ska in på röntgen  den 24:e. Dr Roger tyckte att jag skulle koppla bort detta med jobbet och ta hand om mej själv, vad kan han ha menat med det? Jag är ju van att ta hand om andra.....
Sen en annan sak, jag vill åka på den årliga julresan till Stockholm, men hur i hela friden ska det bli när jag inte får flyga för samme Dr Roger? Men då tycker väl ni att "Tåg är väl helt oemotstånligt"! Tycker inte jag!
Samtidigt säger densamme " Jag gillar att Du är wild and crazy". Hur ska han ha det? Man törs ju inte om man inte fått ok.
Men:
Den som aldrig begår en dumhet är inte så klok som hon själv tror!
Godnatt kära vänner/Viveka

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Självklart ska du komma ner och göra Stockholm i december!

Jag håller koll på dig här på bloggen så du kommer inte undan utan MINST en fika med mig när ni är här!

;-)

Sköt om dig!!

Kram

Stefan

2010-11-15 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0